۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۰۰
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 85107183
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار ایلام: خدمات رسانی به محرومان ادای دین به شهداست

ایلام - ایرنا - معاون‌ توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام گفت: خدمت رسانی به محرومان و مناطق دورافتاده به عنوان حقی سنگین از شهدا به ما رسیده است و نباید با کوتاهی در این وظیفه شرمنده شهیدان شویم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ناصر نجفی روز چهارشنبه در یادواره جهادگران آسمانی استان ایلام و تکریم از خانواده شهید جهادگر دکتر امیرمسعود مسلمی اظهار داشت: گروه های جهادی و جهادگران ادامه دهنده راه شهدا هستند و در این مسیر حتی تعدادی از آنان نیز جان شیرین خود را از دست می دهند.

وی افزود: جهادگران با تخصص های متتوع خود در دل روستاها به مردم نیازمند خدمت رسانی و بذر امید را در دل ساکنان مناطق دورافتاده و محروم می کارند.

معاون استاندار ایلام یادآور شد: اقدامات و کارهای زیادی در استان ایلام توسط گروه های جهادی، سپاه و بسیج در حوزه های ازدواج، تامین جهیزیه نوعروسان، کمک به محرومان، آبرسانی، اشتعال زایی و دیگر خدمات انجام شده است.

نجفی ادامه داد: کار جهادی در مناطق محروم نباید تعطیل شود و باید با تاسی از آیات، روایات، الگوگیری از شهدا و تبعیت از ولایت فقیه خدمات رسانی به این نقاط تداوم یابد.

شهرام کارگر معاون درمان علوم پزشکی نیز گفت: طی یکسال گذشته تاکنون ۴۵ اردوی جهادی پزشکی تخصصی و ۱۵۰ اردوی پزشکی عمومی در دورترین نقاط استان برگزار شده است.

رضا طاهری مدیرکل کمیته امداد هم گفت: جهادگران و گروه های جهادی در خط مقدم جبهه خدمات رسانی هستند و ۱۵۰ دندانپزشک گروه جهادی الکفیل در مدت حضور چهار روزه خود در استان ایلام یک هزار و ۵۰۰ خدمت دندان پزشکی به جامعه هدف نیازمندان ارائه کردند.

به گزارش ایرنا، در این آیین از خانواده شهدای جهادگر که در حین خدمت به محرومان جان خود را از دست داده اند تجلیل شد.

همچنین در این مراسم به صورت ویژه خانواده شهید جهادگر دکتر امیرمسعود مسلمی مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفتند.

دکتر امیرمسعود مسلمی پزشک دندان پزشک اهل استان زنجان و ساکن اردبیل بود که ایام تعطیلات عید فطر اخیر در قالب تیم درمانی تخصصی دندانپزشکی الکفیل به مدت چهار روز در استان ایلام به ارائه خدمات دندان پزشکی طبقه محروم استان پرداخت و بعد از پایان ماموریت در ایلام هنگام بازگشت به محل سکونت خود دچار سانحه تصادف شد و جان خود را از دست داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha