۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۲۳
کد خبر: 85107400
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نقاط ضعف هیات رییسه در انتخابات سال چهارم برطرف شود

تهران - ایرنا - نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتقاداتی به عملکرد هیات رییسه مجلس وارد است، گفت: افرادی که قصد دارند برای سال چهارم نامزد شوند، باید به دنبال رفع نقاط ضعف هیات رییسه فعلی باشند.

حسین رجایی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا در مورد برگزاری اجلاسیه چهارم هیات رییسه مجلس یازدهم که دوم خرداد برگزار می شود، گفت: دوره فعالیت سال سوم هیات رییسه مجلس در حالی به پایان نزدیک شده که مجلس در این دوره با فرازهایی همراه بوده است.

وی با بیان اینکه مجلس در زمینه تقنین و نظارت در سال سوم خروجی خوبی داشت، افزود: ممکن است انتقاداتی به هیات رییسه وارد باشد، اما در مجموع نمره و معدل مجلس خوب است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس به مصوبات مجلس در یکسال گذشته اشاره کرد و گفت:‌ تصویب قانون مالیات بر عائدی سرمایه، قانون تسهیل صدور مجوز کسب و کار و پیگیری اجرای رتبه بندی معلمان از اقدامات خوبی بود که در تعامل مجلس و دولت به سرانجام رسید.

رجایی با بیان اینکه مجلس در حوزه نظارت نیز فعال بوده است، دوبار استیضاح وزیر صمت را نمونه آن دانست و اظهار داشت: هیات رییسه مجلس برای تصویب طرح ها و لوایح زحمات زیادی کشید و افرادی که قصد دارند برای سال چهارم نامزد شوند، باید به دنبال رفع نقاط ضعف هیات رییسه فعلی باشند.

نماینده مردم لنجان در مجلس همچنین از آغاز رایزنی نمایندگان برای جلب آرای وکلای ملت خبر داد و گفت: علاوه بر اعضای کنونی هیات رییسه، افراد جدیدی نیز اعلام آمادگی کرده اند که دوم خرداد مجلس درباره آنان تصمیم می گیرد.

رجایی اظهار داشت: حدود ۳۰ نفر از نمایندگان خود را برای کرسی‌های هیات رییسه آماده کرده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha