منتخبان فراکسیون انقلاب برای نامزدی در هیات‌رئیسه مجلس امروز معرفی می‌شوند

تهران - ایرنا - سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی از پایان مهلت ثبت نام نامزدهای این فراکسیون برای انتخابات هیات‌رییسه مجلس خبر داد و گفت: رای‌گیری برای معرفی منتخبان فراکسیون جهت نامزدی در هیات‌رئیسه مجلس امروز - دوشنبه - انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، ابوالفضل عمویی روز دوشنبه با اشاره به انتخابات هیات‌رییسه مجلس در اجلاسیه چهارم به خبرنگاران گفت: مهلت دو روزه ثبت نام نامزدهای فراکسیون اکثریت جهت معرفی به اجلاسیه چهارم در آخرین ساعت شب گذشته پایان یافت.

سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی افزود: در این مرحله هفت نفر برای کرسی ناظر ، ۲۰ نفر برای دبیری هیات رئیسه و سه نفر برای نایب‌رئیسی مجلس در این فراکسیون ثبت نام کردند و همچنان محمدباقر قالیباف برای ریاست مجلس تنها نامزد ریاست مجلس فراکسیون است.

وی ادامه داد: رای‌گیری برای افراد منتخب فراکسیون برای هیات‌رئیسه مجلس در اجلاسیه چهارم، امروز ظهر انجام می‌شود.

عمویی خاطرنشان کرد: فراکسیون انقلاب اسلامی ۶ نفر برای دبیری هیات‌رئیسه، سه نفر به عنوان ناظر و دو نفر به عنوان نواب رئیس و یک نفر برای ریاست مجلس به صحن مجلس معرفی می کند.

وی این نکته را هم گفت که افراد نامزد شده در فراکسیون، در مرحله ثبت نام متعهد شده‌اند که از رای و تصمیم جمعی فراکسیون انقلاب اسلامی در انتخابات اجلاسیه چهارم تبعیت کنند.

انتخابات هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی دوم خرداد برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha