۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۷:۱۸
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85107716
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

افزایش ۱۰۰ درصدی کشفیات کالای قاچاق در ایلام

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۷:۱۸
کد خبر: 85107716
افزایش ۱۰۰ درصدی کشفیات کالای قاچاق در ایلام

ایلام - ایرنا - فرمانده سابق انتظامی ایلام از افزایش ۱۰۰ درصدی میزان کشفیات کالای قاچاق در این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار دلاور القاصی مهر روز چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی استان ایلام اظهار کرد: مدت دو سال و نیم توفیق خدمت در سرزمینی را داشتیم که مجاوران و زائران امام حسین (ع) و عتبات عالیات در آن قدم نهاده و راهی زیارت عتبات می‌شدند.

وی با بیان اینکه رضایت خدا در رضایت مردم است، افزود: سعی و تلاش ما این بوده با حمایت ، همدلی و تعامل همه اقشار مردم و سازمان ها و دستگاه های اجرایی و شورای تامین ماموریت های محوله در راستای تامین نظم و امنیت به بهترین شکل ممکن انجام شود.

فرمانده سابق انتظامی ایلام با بیان اینکه یکی از ماموریت های محوله در استان برگزاری اربعین حسینی بوده است، تصریح کرد: ۷۰ درصد زوار با خودروی شخصی به مرز مهران مراجعه کردند، امسال اولین سالی بود که مسیرهای ارتباطی در استان دو طرفه شده بود و در سال جاری بیش از ۴۵ درصد کاهش تصادفات جاده ای در ایام اربعین ثبت شد.

افزایش ۱۰۰ درصدی کشفیات کالای قاچاق در ایلام

سردار القاصی مهر بیان کرد: همکاران پرتلاش و سربازان ولایت با سرلوحه قرار دادن تدابیر فراجا که برگرفته از منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری است به درستی اقدامات موثری‌ را در راستای تامین امنیت و نظم و جلب رضایت مردم داشتند.

وی اضافه کرد: امسال میزان تصادفات جاده ای در ایام نوروز ۷۵ درصدی کاهش یافت و استان ایلام رتبه برتر کشور را کسب کرد.

سردار القاصی مهر از کشفیات ۱۰۰ در صدی کالای قاچاق در استان خبر داد و گفت: همچنین ۱۴ درصد افزایش کشف سلاح و مهمات قاچاق در استان داشتیم و بیش از ۲۰ درصد رضایت مردم از اقدامات پلیس افزایش یافته است.

وی با تقدیر از همکاران انتظامی در کسب موفقیت عرصه های مختلف، ابراز کرد: همه این موفقیت ها با همکاری و همراهی مردم و تعامل همه مسوولان استان حاصل شده است.

به گزارش ایرنا، سردار« احمدرضا رادان» فرمانده انتظامی کل کشور از طریق فرودگاه شهدای ایلام وارد استان شد و مورد استقبال دکتر حسن بهرام نیا استاندار ایلام، سردار دلاور القاصی‌مهر فرمانده انتظامی استان ایلام، اعضای شورای تامین و فرماندهان نظامی و انتظامی قرار گرفت.

شرکت در نشست تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان ایلام، دیدار با خانواده شهدا و بازدید از پایانه مرزی مهران از جمله برنامه‌های سفر فرمانده کل فراجا به ایلام بود.

مراسم آیین تودیع و معارفه فرمانده جدید انتظامی استان ایلام با حضور فرمانده انتظامی کل کشور، استاندار ایلام، مسئولان ارشد انتظامی اعضای شورای تامین استان برگزارشد.

سردار«جمال سلمانی» که قبلا جانشین فرمانده انتظامی کرمانشاه بود،بعنوان فرمانده جدید استان معرفی، و از زحمات سردار «دلاور القاصی‌مهر» فرمانده سابق تقدیر بعمل آمد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha