۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۰۸
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85108272
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ساخت ۱۰۰ واحد مدرسه در البرز شتاب گرفت

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۰۸
کد خبر: 85108272
 ساخت ۱۰۰ واحد مدرسه در البرز شتاب گرفت

کرج - ایرنا - استاندار البرز گفت: سرعت ساخت ۱۰۰ مدرسه در استان شتاب گرفته و با این روند انتظار می رود تا پایان سال به اتمام برسد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "مجتبی عبداللهی"روز پنجشنبه در سی و هشتمین نشست قرارگاه اجتماعی استان البرز افزود: همچنین با همراهی ویژه ای که از سوی خیرین صورت گرفته به سمت آغاز عملیات اجرایی ساخت ۱۰۰ مدرسه دیگر پیش می رویم.

استاندار البرز گفت: ضرورت دارد فرمانداری ها زمین های مناسب برای ساخت مدرسه را جانمایی کنند تا عملیات اجرایی آنها آغاز شود.

وی افزود: بازسازی، تعمیر، زیباسازی ۲۰۰ مدرسه استان در محله های محروم از محل اعتبارات شهرداری های استان تا پایان تابستان امسال انجام شود.

استاندار البرز بیان کرد: ۵۰ زمین چمن مصنوعی در مدارس استان تا پایان شهریور ماه امسال احداث شود.

 ساخت ۱۰۰ واحد مدرسه در البرز شتاب گرفت

وی افزود: سامانه ملی سخا به معنای ساماندهی خیر و احسان است که تمامی موسسات و خیریه ها در کشور می توانند از این طریق با نظمی واحد در جهت توانمندسازی نیازمندان اقدام کنند.

عبداللهی گفت: این اقدام بسیار پسندیده و بزرگ است که امید داریم کمیته امداد امام خمینی(ره) در مسیر مدیریت ارایه خدمات مطلوب تر به نیازمندان توفیق یابند.

وی افزود: اهداف و برنامه هایی که در محله های ۶۶ گانه محروم استان در قرارگاه اجتماعی استان ترسیم شده، مشخص و به فرمانداران و مسئولان استان ابلاغ شود.

استاندار البرز با بیان اینکه مدیران مربوطه در طرح هایی ویژه و برپایی میز خدمت در محله های محروم حضور یابند، گفت: محل تخلیه خاک و نخاله های شهری در جعفرآباد ساماندهی شود.

وی ساماندهی نهر سیاه جوی با تقسیم مسئولیت بین شهرداری های مربوطه را مورد تاکید قرار داد و افزود: ساختمان چند منظوره فعالیت های فرهنگی محله ای در محله جعفرآباد پیش بینی شود.

عبداللهی گفت: ارتقا سرانه های ورزشی و آموزشی محله های محروم استان با تدوین برنامه ای ویژه در دستور کار است.

وی افزود: اگر در محله ها امکان و الزامات دفن اموات و آرامستان های محلی فراهم شود، موافقت می کنیم.

۶۶ محله کم برخوردار در استان البرز مورد هدف قرارگاه اجتماعی هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha