۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۵۳
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85108989
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه آبادان: سکوت جوامع بین الملل در خصوص کشتار رژیم صهیونیستی سوال برانگیز است

آبادان - ایرنا - امام جمعه آبادان گفت: جوامع بین الملل و مدافعان حقوق بشر سکوت سوال برانگیزی مقابل کشتار رژیم جعلی صهیونیست کرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه‌های دوم این هفته نماز جمعه آبادان افزود: رژیم کودک کش اسرائیل در چند روز اخیر اقدام به کشتار در نوار غزه کرده که این اقدام با سکوت مرگبار مدافعان حقوق بشر مواجه شده است.

وی اظهارکرد: مدافعان حقوق بشر با بیانیه‌های خود در اتفاقات مختلف ورود کرده ولی حاضر نیست با اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی مقابله کند.

خطیب جمعه آبادان گفت: بنای اسرائیل متجاوز و کودک‌کش بر اساس جنگ ساخته شده و اگر جنگ و خونریزی نباشد این کشور جعلی تمام شده است.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه شهید حمیدرضا الداغی و اقدام با ارزش او در جامعه گفت: این شهید امر به معروف که در میدان سختی گام نهاد و وقتی دید که ناموس مردم به خطر افتاده است، بدون هیچ مضایقه‌ای جان خود را فدا کرد.

حجت الاسلام غبیشاوی افزود: جامعه‌ای که چنین جوانانی دارد زنده است، این جوانان از جمله شهیدان مدافعان حرم، امر به معروف و نهی از منکر و هشت سال دفاع مقدس بارها دشمن را دچار یاس و نا امیدی کرده‌اند.

وی اظهارکرد: شهادت این آمر به معروف تلنگری است که فریضه امر به معروف و نهی از منکر فراموش نشده و مورد غفلت قرار نگیرد، بنابراین با امر به معروف، بسیاری از مشکلات اجتماعی حل می‌شود.

خطیب جمعه آبادان در ادامه سخنانش خواستار رسیدگی به محور ورودی آبادان به قفاس شد و گفت: این مسیر پرتردد نیاز به ۲ بانده شدن دارد زیرا تاکنون جان خیلی از مردم را گرفته است.

حجت الاسلام غبیشاوی افزود: با توجه به ظرفیتهای موجود در منطقه از جمله منطقه آزاد، نفت و وزارت راه وجود دارد ۲ بانده شدن این محور در دستور کار قرار گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha