امام جمعه کیش: اصحاب رسانه از تکنولوژی‌های جدید برای جهاد تببین بهره ببرند

کیش – ایرنا – امام جمعه کیش با تاکید بر ضرورت توجه به جهاد تبیین گفت: اصحاب رسانه و متخصصان این حوزه از ابزار و تکنولوژی‌های جدید برای جهاد تبیین نهایت بهره برداری را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام «علیرضا بی‌نیاز» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کیش با اشاره به فرمایشات رهبری در اهمیت جهاد تبیین، اظهار کرد:‌ خبرنگاران، روابط عمومی‌ها و همه افرادی که در حوزه رسانه سر رشته دارند باید تمامی تلاش خود را برای امید افرینی و بیان دستاوردهای امت و نظام اسلامی به کار گیرند.

وی با تبریک روز ملی ارتباطات از اصحاب رسانه خواست تا در مسیر تولید محتوا برای ترویج دین مبین اسلام قدم بردارند.

امام جمعه کیش در ادامه با اشاره به دعوت از سوریه جهت پیوستن دوباره به اتحادیه عرب، بیان کرد: دعوت از سوریه برای پیوستن دوباره به این اتحادیه پیام بزرگی در عرصه بین المللی داشت و نشان داد که جبهه مقاومت به رهبری جمهوری اسلامی به پیروزی رسیده است.

وی ادامه داد: استکبار جهانی امروز در برابر جبهه مقاومت چاره‌ای جز عقب نشینی و قبول شکست ندارد.

حجت الاسلام بی‌نیاز بر ضرورت حفظ روحیه و تقویت جبهه مقاومت تاکید کرد و گفت: کشور سودان نمونه بارزی از تسلیم در برابر استعمارگران است؛ تجزیه سودان و آوارگی مردم این کشور غنی اسلامی برهمگان ثابت کرد که استکبار جهانی قابل اعتماد نیست.

وی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه غرب علیه ایران، اظهار کرد: ایران اسلامی امروز به برکت رهبری مقام معظم رهبری و پشتیبانی ملت از ولایت فقیه و با صبر راهبردی توانسته بر بزرگترین تحریم‌های غیر انسانی فارغ آید و در مسیر رشد و توسعه قرار گیرد.

امام جمعه کیش با بیان اینکه منکر مشکلات اقتصادی و معیشتی نیستیم، اضافه کرد:‌ بخش خصوصی باید پای کار باشد و در کنار دولت تمامی تلاش خود را برای رفع مشکلات اقتصادی مردم به کار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به تبعید امام خمینی (ره) در اعتراض به قانون کاپیتولاسیون و لغو امتیاز تنباکو به فتوای آیت الله میرزای شیرازی، بیان کرد:‌ موارد این چنینی بسیاری در تاریخ اسلام رخ داده که نشانگر نقش رهبری روحانیت در مقابله با ظلم ستیزی و زورگویان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha