۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۳:۵۰
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 85109370
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سلام دهه هشتادی‌ و نودی‌ها به فرمانده در اجتماع باشکوه بیرجند + فیلم

بیرجند - ایرنا - اجتماع خانوادگی "سلام فرمانده" این بار در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد و همخوانی "سلام فرمانده" و "رفیق شهیدم" توسط کودکان و نوجوانان دهه هشتادی و نودی، رنگ و بوی خاصی به این مراسم بخشید.

به گزارش شامگاه جمعه خبرنگار ایرنا، دانش‌آموزان و نوجوانان متولد دهه ۸۰ و ۹۰ امشب در بیرجند به ‌همراه پدر، مادر و گروه‌های مختلف مردمی با اجرای سرود "سلام فرمانده" و "رفیق شهیدم" بار دیگر عشق، ارادت، دوستی و بیعت خود را با حضرت ولی‌ عصر (عج) اعلام کردند.

این اجتماع باشکوه که با نوای قرآن آغاز شد، در فضایی شاد و نشاط آور برای حاضران ادامه یافت و پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران از ابتدا تا انتهای مراسم در دست اقشار مختلف مردم در اهتزاز بود.

لبخند و اشتیاق کودکانی که در آغوش والدین خود بودند تا احترام نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در زمانی که نام امام زمان خوانده می‌شد در گوشه گوشه محل برگزاری مراسم به چشم می‌آمد.

همچنین خواندن سرود "سلام فرمانده" توسط ابوذر روحی، خواننده این کار هنری با همخوانی کودکان و نوجوانان حتی جوانان و بزرگسالان از دیگر جلوه‌های این اجتماع بزرگ خانوادگی بود که به طور زنده از شبکه خاوران پخش شد.

هرچند خواندن سرود سلام فرمانده و ادای "سلام نظامی به فرمانده" به پای ثابت آیین‌های جشن و مذهبی این روزها تبدیل شده اما انگار هر روز بر محبوبیت این نوع آیین‌ها افزوده می‌شود و از رونق آن در میان نسل جدید کم نمی‌کند.

همچنین فردا (شنبه) قرار است اجتماع بزرگ همخوانی سلام فرمانده با حضور "ابوذر روحی" در شهر اسدیه مرکز شهرستان دارالتقریب درمیان و در ادامه با حضور قشرهای مختلف مردم در چند شهرستان دیگر خراسان جنوبی برگزار شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha