۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۶:۰۰
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85109426
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

القسام: خون فرمانده الحسنی هدر نخواهد رفت

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۶:۰۰
کد خبر: 85109426
القسام: خون فرمانده الحسنی هدر نخواهد رفت

تهران-ایرنا-گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) جمعه شب در بیانیه‌ای به رژیم صهیونیستی هشدار داد که خون «ایاد الحسنی» از اعضای شورای نظامی سرایا القدس هدر نخواهد رفت.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری «سما» فلسطین، القسام در این بیانیه اعلام کرد: الحسنی معروف به "ابو أنس" مسؤول هماهنگی میان فرماندهان القسام و سرایال القدس در طول نبرد انتقام آزادگان بوده است.

این گروه مقاومت اعلام کرد که با تمام شهدای فلسطینی عهد و پیمان می بندیم که خون آنان هرگز هدر نخواهد رفت، بلکه نوری برای مجاهدان و آتشی برای اشغالگران خواهد بود.

همزمان خبر می رسد که پهپادهای رژیم صهیونیستی منزل شهید بهاء ابوالعطا در کوی الشجاعیه در شرق نوار غزه را هدف قرار دادند.

اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین جمعه شب در واکنش به شهادت ایاد الحسنی عضو شورای نظامی و مسؤول یگان عملیات گروهان‌های قدس اعلام کرد که متعهد هستیم که انتقام خون شهدا را بگیریم.

در همین راستا، «علی ابوشاهین» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین جمعه شب در خصوص شهادت الحسنی گفت که شهادت وی تأثیر منفی بر روند جنبش جهاد ندارد و ما همیشه درخصوص ترور اعضای خود محتاط هستیم.

پیش از این نیز «طارق سلمی» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در این باره گفته بود، که شهادت وی هرگز جنبش را تضعیف نمی کند و مسیر آن را نیز هرگز تغییر نخواهد داد.

گروهان‌های قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی شهادت ایاد العبد الحسنی "ابو انس" عضو شورای نظامی و مسؤول یگان عملیات خود در حمله جنایتکارانه امشب دشمن صهیونیستی به ساختمانی مسکونی در غزه را تأیید کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در عملیاتی مشترک با نیروهای شاباک، الحسنی را در غرب غزه ترور کرده است.

الحسنی جانشین خلیل البهتینی فرمانده ارشد گروهان‌های قدس بود که روز سه شنبه گذشته در حمله جنگنده‌های صهیونیستی همراه با دو فرمانده دیگر این گروهان‌ها به شهادت رسید.

از سحرگاه روز سه‌شنبه هفته جاری جنگنده‌های ارتش رژیم اسرائیل حملاتی را به غزه انجام داده‌اند که بر اثر آن ۳۳ فلسطینی از جمله ۶ تن از فرماندهان گردان‌های قدس شاخ نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به شهادت رسیدند.

در پاسخ به این حملات، گروه‌های مقاومت فسلطینی نیز «تل آویو» و سایر شهرهای صهیونیست‌نشین در سرزمین‌های اشغالی را با موشک هدف قرار دادند که در جریان آن شمار زیادی از صهیونیست ها زخمی و خسارت مادی زیادی به این مناطق وارد شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha