۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۱:۰۴
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 85115788
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مقاومت فلسطین هشدار داد: به هرگونه ترور از سوی اسرائیل پاسخ کوبنده داده می‌شود

تهران- ایرنا- اتاق عملیات مشترک مقاومت فلسطین نسبت به هرگونه ترور و حماقت جدید به رژیم صهیونیستی هشدار داد.

به گزارش ایرنا از رسانه های فلسطینی، اتاق عملیات مشترک مقاومت روز جمعه در بیانیه ای اعلام کرد که هر گونه ترور و حماقت از سوی دشمن صهیونیستی با پاسخ متحد و هماهنگ در عمق مواضع دشمن روبرو خواهد شد.

در بیانیه اتاق عملیات مقاومت آمده است: امروز آشکارا و با افتخار می گوییم که ما در دوره ای بسر می بریم که مقاومت سخن خود را بدون هیچ تردیدی و براساس قاعده «خون فلسطینی خط قرمز است» می زند و در قبال تهدید جان ملت فلسطین سکوت نمی کند.

این بیانیه افزود: ترور ناجوانمردانه فرماندهان مقاومت از سوی دشمن باید در وسط میدان و با شجاعت کامل پاسخ داده می شد و اینکار با قهرمانی گردان های قدس و با شلیک صدها موشک انجام شد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: در این نبرد همه شهرک های اطراف نوار غزه فلج و به مکان غیرقابل زندگی تبدیل شد و تل آویو نیز خارج از دایره ضربات موشکی مقاومت نبود.

اتاق عملیات مشترک گفت: مقاومت و گردان های قدس با پایداری خود به تعهد خود در قبال خون ملت فلسطین عمل کرد و پاسخ روشنی به اشغالگران در قدس، تل آویو و دیگر مناطق اشغالی داد و آنچه دشمن از قدرت مقاومت و خسارت هایث خود پنهان می کند چند برابر آنچه بود که از رسانه ها منتشر شد.

بمب افکن های رژیم صهیونیستی از روز سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت با حمله به نوار غزه ۳۳ فلسطینی از جمله ۶ کودک، سه زن و چهار فرمانده ارشد گردان‌های سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین را به شهادت رساندند.

بنابر اعتراف ارتش رژیم صهیونیستی، به دنبال عملیات ترور فرمانده هان جهاد اسلامی در غزه، گروه‌های فلسطینی با یک هزار و ۲۳۴ راکت و موشک دهها موضع متعلق به صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی را هدف قرار دادند؛ از ابتدای تحولات اخیر و پیش از آغاز عملیات موشکی مقاومت، بمب افکن های رژیم صهیونیستی ۳۷۱ نقطه را در غزه هدف قرار دادند.

توافق آتش‌بس میان گروه‌های مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی بعد از پنج روز درگیری از ساعت :۰۰ ۲۲ شنبه شب ( ۲۳ اردیبهشت ماه) به وقت فلسطین میان نیروهای مقاومت و رژیم صهیونیستی با میانجیگری مصر و پس از درگیری های سنگین و بویژه موشک باران مناطق اشغالی از سوی نیروهای مقاومت فلسطین، اجرایی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha