۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۱۵
کد خبرنگار: 1013
کد خبر: 85109655
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

طرح آماده سازی مراکز گردشگری و تفریحی کرج آغاز شد

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۱۵
کد خبر: 85109655
طرح آماده سازی مراکز گردشگری و تفریحی کرج آغاز شد

کرج - ایرنا - شهردار کرج اعلام کرد: طرح آماده سازی مراکز دیدنی تاریخی و تفریحی کرج با هدف رفاه شهروندان و استقبال از گردشگران تابستانی با اولویت کاخ تاریخی مروارید آغاز شد.

به گزارش ایرنا، مهرداد کیانی روز شنبه به خبرنگاران گفت: تامین روشنایی محوطه کاخ تاریخی مروارید مهرشهر با هدف جذب شبانه روزی گردشگران آغاز شده و به زودی یک پست برق در این مکان تاریخی نصب می شود.

شهردار کرج گفت: با اهتمام مدیریت شهری کرج تفریح قایق‌سواری و امکان گردش و اوقات خوش برای کودکان و خانواده‌ها در کاخ تاریخی مروارید کرج فراهم شده ، ضمن آنکه تمام فضای سبز این مجموعه احیا شده است .

کاخ تاریخی مروارید در زمینی به وسعت ۱۱۰ هکتار با معماری خاص در دهه ۴۰ شمسی احداث شده است که افزون بر فضای کاخ ، امکانات تفریحی مانند دریاچه کاخ از مهمترین جاذبه ها برای گردشگران است.

طرح آماده سازی مراکز گردشگری و تفریحی کرج آغاز شد

کیانی در ادامه به تجهیز تمام بوستان های کلانشهر کرج به سیستم روشنایی مناسب ، زیرساخت‌ها و امکانات مناسب برای رفاه شهروندان گردشگران اشاره کرد و گفت : با فرا رسیدن فصل تابستان فرصت بیشتری برای حضور شهروندان و خانواده‌ها جهت تفریح و گذران اوقات فراغت در پارک‌ها و بوستان‌های شهر فراهم می‌شود که باید برای جلب رضایت شهروندان مشکلات و معایب پارک‌ها برطرف کرد.

وی ساماندهی مبلمان و استانداردسازی وسایل بازی، بهسازی، ساماندهی، رفع نواقص و تجهیز بوستان‌های شهری را از اقدامات مجموعه مدیریت شهری عنوان کرد و افزود: رسیدگی به بوستان‌های سطح شهر در گام نخست علاوه بر تغییر چهره شهر می‌تواند آرامش روانی را برای شهروندان به ارمغان بیاورد.

کلانشهر کرج حدود ۳۰۰ بوستان بزرگ ، متوسط و کوچک دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha