صحبت‌های بازیکنان و مربیان فینالیست‌های هندبال زنان

تهران- ایرنا- بازیکنان و مربیان تیم‌های سنگ آهن بافق و شهید شاملی کازرون بعد از برگزاری فینال لیگ برتر هندبال صحبت‌هایی را انجام دادند.

به گزارش ایرنا، تیم سنگ آهن بافق با وجود شکست در دیدار برگشت برابر شهید شاملی کازرون به دلیل اختلاف گل در دو دیدار رفت و برگشت، قهرمان لیگ برتر هندبال زنان شد.

بازیکنان و مربیان تیم‌های سنگ آهن بافق و شهید شاملی کازرون بعد از برگزاری فینال لیگ برتر هندبال صحبت‌هایی را انجام دادند که به شرح زیر است:

زینب بذرافکن دوراره بان ملی پوش شهید شاملی کازرون اظهار داشت: متاسفانه بازی قبلی را با اختلاف هشت گل شکست خوردیم اما امروز بردیم و اما بازیکنان نشان دادند که می توانند قهرمان باشند اما در نهایت نایب قهرمان شدیم.

کاپیتان تیم شاملی گفت: علاوه بر دروازه بان بودن کاپیتان تیم هم بودم و بازیکنان را راهنمایی می کردم و دوست داشتم قهرمان شویم. قرار بود جام باشگاه های آسیا برویم اما چون هزینه‌ها بالا رفته شاملی تصمیم می‌گیرد تا به جام آسیا اعزام شویم یا خیر.

وی یادآور شد: امسال تیم ها خیلی خوب بودند و در هر تیمی دو یا سه بازیکن ملی‌پوش وجود داشت و سطح لیگ بالا رفته بود و بیشتر بازیکنان در لیگ برتر در مسابقات جهانی بودند و کیفیت لیگ را بالا بردند.

صحبت‌های بازیکنان و مربیان فینالیست‌های هندبال زنان

مینا وطن پرست کاپیتان تیم کازرون و کاپیتان تیم‌ملی هندبال زنان گفت: توانستیم قهرمانی را کسب کنیم و مقداری تمرکز نداشتیم و تیم مقابل هم خوب بود و نتوانستیم کارهایی که سرمربی گفته بود انجام دهیم. امسال افتخار این را داشتم تا در بافق بازی کنم. در شاکله تیم نوجوانان و جوانان زیادی بودمز و این فصل بسیار متفاوت بود.

وی گفت: متاسفانه زانوی من دو روز پیش آسیب دید اما نتوانستم عملکردی که می‌خواستم، داشته باشم. تقابل با دیگر ملی‌پوشان هم در تیم‌های دیگر هم خیلی خوب بود.

صحبت‌های بازیکنان و مربیان فینالیست‌های هندبال زنان

خدیجه قانع سرمربی تیم شهید شاملی کازرون گفت: به بازیکنانم ایمان داشتم اما بازی قبل هم شرایطی پیش آمد که نتوانستند پیروز شوند هرچند امروز بردیم و نایب قهرمان شدیم اما قلبا به بازیکنانم افتخار می‌کنم.

وی افزود: ما تغییر تاکتیکی در دفاع ایجاد کردیم و توانستیم بازیکنان کازرون را مهار کنیم.

سرمربی شاملی عنوان کرد: با توجه به اینکه نوجوانان و جوانان در مسابقات جهانی و آسیایی تجربه خوبی کسب کردند و سطح لیگ بسیار بالا بود و باید از تیم لارستان و قزوین یاد کنیم که تیم‌هایی خوبی بودند که تیم‌های دیگر را بسیار اذیت می‌کردند.

وی گفت: اگر کلاس ها فشرده گذاشته شود سطح داوران هم بالا می‌رود. چون تیم ما شخصی حمایت می شود به شاملی افتخار می‌کنیم با هزینه شخصی تیم مردان و زنان را حمای می‌کنند و شرایط اقتصادی احازه نمی‌دهد تا تیم‌ها به جام باشگاه‌های ‌آسیا بروند.

صحبت‌های بازیکنان و مربیان فینالیست‌های هندبال زنان

سیده مریم فخری سرمربی بافق پس از قهرمانی گفت: بازی سخت و نفس‌گیری بود اما توانستیم به هدف خود برسیم و شرایط خوبی داشتیم و بازی اول با شاملی منطقی بود و نتیجه‌ای که می‌خواستیم کسب شد.

وی افزود: امسال چون بازیکنان پخش شده بودند و تمام تیم‌ها در همه رده‌ها بازیکنان کلی پوش پخش شده بودند کیفیت لیگ خیلی بالا رفت و نمی‌توانستیم قهرمان را تشخیص دهیم.

سرمربی کازرون با تشکر از مدیرعامل بافق گفت: حمایت‌های همه جانبه‌ای انجام دادند و ما در این چند سال در دره پایه خیلی خوب کار کردیم و توانستیم به نتایج مطلوب دست یابیم.

صحبت‌های بازیکنان و مربیان فینالیست‌های هندبال زنان

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha