۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۰۰
کد خبرنگار: 998
کد خبر: 85110738
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است، راه مبارزه و خط سرخ شهدا هم قابل معامله نیست.

به گزارش خبرنگار ایرنا سرهنگ حسن شجاعی‌نسب روز یکشنبه در مراسم تشییع پیکر سرهنگ دوم شهید محمدرضا اسداللهی در بیرجند افزود: پایداری ارزش‌های اسلامی و امنیت مردم مرهون خون شهدا و استقامت خانواده‌های آنان است.

وی اظهار داشت: برهم زنندگان نظم و امنیت که به دنبال مطامع و ذخایر دنیوی دست در دست معاندین و خناسان لبخند می‌زنند به تخریب ذهن و روان مردم و خیانت به مملکت مشغول هستند، بدانند راه مبارزه و خط سرخ شهدا قابل معامله نیست و پرچم شهید اسداللهی بر زمین نخواهد ماند بلکه توسط همرزمان شهید برافراشته خواهد شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی ادامه داد: به تعقیب معاندان، خناسان و برهم زنندگان نظم و امنیت ادامه می‌دهیم و با پشتیبانی مردم با آنان برخورد می‌کنیم زیرا امنیت و آرامش مردم خط قرمز ماست و در مقابل هر نامردی و رذالت می‌ایستیم.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی هم در این مراسم گفت: این شهید مدافع امنیت برای آرامش و آسایش مردم جان خویش را فدا کرد و جاودانه شد، نامش برای همیشه بر تارک حماسه بشریت می‌درخشد و این وعده‌ای است که خداوند در قرآن به آن اشاره می‌کند.

حجت‌الاسلام امین‌رضا کمالی افزود: طبق آیات قرآن کریم کسانی که برای خدا قدم بر می‌دارند اعمال‌شان باطل نمی‌شود و ماندگار می‌شوند، امروز در مجلس شهیدی نشسته‌ایم که با ایمان به خداوند و رسول خدا و جهاد در راه خدا به مقام جاودانگی رسید.

وی تصریح کرد: راه شهدا که همواره در وصیت‌نامه آنان هم بر آن تاکید شده، پشتیبانی از ولایت است که این راه را نیز ادامه خواهیم داد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: دشمن تا دندان مسلح به برکت مردم و خون شهدا قافیه را باخته و نفس‌های آخر را می‌کشد.

وی با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی به فلسطینیان افزود: در مقابل دشمنی که سودای نیل تا فرات و عبور از ایران را کلید زد و فلسطینی‌ها زمانی با سنگ می‌جنگیدند، امروز با مدل دکترین ولایت ۹۰۰ موشک به سمت آنها شلیک شد و رسما مجبور شدند کشورهای دیگر را واسطه قرار دهند.

حجت‌الاسلام کمالی اظهار داشت: دشمنی که شکست خورده و نابودی خود را با رشد محور مقاومت و جمهوری اسلامی می‌داند، بیکار ننشسته است و دست به ترورهای ناجوانمردانه و کور می‌زند.

وی با اشاره به پروژه نفوذ دشمن گفت: سرپل‌های نظام سرمایه‌داری در جمهوری اسلامی، بانیان وضع موجود و اوباش سیاسی هستند که کشور را به ریش سوخته آمریکا گره زدند و موجب فروپاشی خانواده‌ها شده‌اند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی افزود: امروز این افراد به عنوان سرپل‌های اقتصادی و نظام سرمایه‌داری در جمهوری اسلامی جولان می‌دهند و برای اینکه نظام ولایت و امامت را تبدیل به نظام سلطنت کنند چند محور و برنامه در دستور کار دارند.

وی گفت: یکی اینکه نظام اسلامی را به نظام سکولار تبدیل کنند و بگویند ای هیاتی‌ها و خانواده شهدا، نماز بخوانید ولی به سایر مسایل جامعه و کشور کاری نداشته باشید لذا دشمن برای تضعیف ولایت‌پذیری، زندگی لاکچری و اشرافی را در فضای مجازی تبلیغ می‌کند و اگر لحظه‌ای از ولایت دور شویم دوباره سقفه و کربلا رقم خواهد خورد.

حجت‌الاسلام کمالی افزود: اوباش سیاسی و دشمنان نظام اسلامی بدانند به خون شهدا قسم می‌خوریم از رهبری که رگ علی در تن، خون حسین در بدن و سیمای پیغمبر بر چهره دارد تا آخرین قطره خون دفاع می‌کنیم.

وی با تاکید بر تکریم شهدا و خانواده آنان گفت: ناله پدران و مادران شهدا یقه ما را خواهد گرفت اگر نسبت به راه شهدا کوتاهی کنیم.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) ترویج لیبرالیسم و ابتذال فرهنگی را از برنامه‌های دشمن ذکر کرد و افزود: دشمن به دنبال دین‌زدایی و این است که با فضای مجازی و رسانه‌ای در اختیار خود، حجاب این هدیه الهی و واجب قرآنی را از سر ناموس‌مان بردارد.

وی گفت: امروز بانیان وضع قبل و سوخته‌های سیاسی با میدان‌داری به دنبال احیای خودشان هستند؛ همان کسانی که زمین سوخته را تحویل دولت سیزدهم دادند.

حجت‌الاسلام کمالی اظهار داشت: دشمن ما را گرفتار هفت جنگ هم‌افزار کرده که عمود این جنگ هیبریدی و ترکیبی، جنگ شناختی است و میدان آن ذهن نسل جوان و نخبگان است.

وی افزود: جوکربازان، استارتاپ‌ها، بلاگرهای مستهجن فالووری، ستون پنجم دشمن، هواخواهان اسلام آمریکایی، منافقان، سلطنت‌طلبان، دلال‌بازان در همه عرصه‌ها، اپوزیسیون خارج‌نشین و هواخواهان تشیع لندنی از جمله میدان‌داران جنگ شناختی دشمن هستند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: ما اشراف اطلاعاتی بسیار قوی داریم و همه مردم را از خودمان می‌دانیم و کسانی که در دام دشمن افتادند را نیز راهنمایی و ارشاد می‌کنیم. 

پیکر سرهنگ دوم "محمدرضا اسداللهی" فرمانده پاسگاه انتظامی چارک شهرستان بندر لنگه که ۲۱ اردیبهشت در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر در استان هرمزگان به شهادت رسید، روز یکشنبه با حضور گسترده قشرهای مختلف مردم و جمعی از مسوولان در بیرجند تشییع شد و در زادگاهش روستای کوچ القار شهرستان بیرجند آرام گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha