۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۵۸
کد خبرنگار: 2712
کد خبر: 85111191
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بیرجند: شهدا راه خدمت به مردم را انتخاب کردند

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۵۸
کد خبر: 85111191
امام جمعه بیرجند: شهدا راه خدمت به مردم را انتخاب کردند

بیرجند - ایرنا - نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: شهدا از جمله شهید اسداللهی با بصیرت و اراده، راه خدمت به مردم را انتخاب کردند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز یکشنبه در دیدار با خانواده شهید محمدرضا اسداللهی از شهدای فراجا گفت: عالمی که در آن وارد شده‌ایم عالم تضاد بوده و هر چیزی یک ضد و آفتی دارد.

وی افزود: خلقت انسان دارای حکمت بوده و حکمت‌اش این است که انسان در این عالم به اختیار خود چه را انتخاب می‌کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: در این میدان انسان‌ها آزمایش می‌شوند و راه انبیا، اولیای الهی و صالحان مشخص است اما آنچه تعجب‌برانگیز بوده، این است که کسانی به عنوان مسلمان در دنیا و در ایران در یک تشخیص درمانده‌اند یا از جهت اراده مشکل دارند.

وی گفت: در قرآن به صراحت بیان شده که شیطان، دشمن انسان است ولی عده‌ای که از سوی وحشیان غرب مورد حمایت هستند با ایجاد حزب و گروه با دشمن خود و کشورشان کنار می‌آیند که این مایه تأسف و تعجب است.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی گفت: اهل شرک و کفر با کسی دوست نمی‌شود تا برسد به اینکه خوی استعماری داشته و بنای تسلط بر جهان دارند، دشمن در مسیری که طی می‌کند به هیچ کسی رحم نمی‌کند.

وی به جنایت‌های کشورهای غربی، آمریکا و اسرائیل اشاره و اظهار داشت: به هر بهانه‌ای مردم کشورمان را کشته‌اند و از گذشته تاکنون هرچه از آنها دیده می‌شود، خیانت و جنایت است.

امام جمعه بیرجند گفت: در عصر کنونی نیز دشمن مساله مواد مخدر و انواع ایجاد گمراهی‌ها را برای مردم ما به وجود آورده و سابقه آنها از این جنایت‌ها پر است.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب مردمی بوده و بیش از ۹۸ درصد مردم به آن رأی مستقیم داده‌اند، دشمنان این انقلاب از آن روز که مغز مطهری را هدف قرار داده‌اند تا امروز بیش از ۲۵۰ هزار نفر را به بهانه‌های مختلف شهید کرده‌اند و باید بدانیم که این کار را رها نمی‌کنند ولی متاسفانه عده‌ای به عنوان مسلمان کار صهیونیست و استعمار را توجیه می‌کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی افزود: خدمت به مردم راهی است که شهدا آن را انتخاب کرده‌اند و باید سرمشق همگان باشد.

سرهنگ دوم "محمدرضا اسداللهی" فرمانده پاسگاه انتظامی چارک شهرستان بندر لنگه ۲۱ اردیبهشت در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر در استان هرمزگان به شهادت رسید و پیکرش امروز با حضور گسترده قشرهای مختلف مردم و جمعی از مسوولان در بیرجند تشییع و به خاک سپرده شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha