۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۱۷
کد خبرنگار: 1498
کد خبر: 85110814
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم فوتسال بانوان دیواندره نیازمند حمایت مسئولان استان کردستان است

سنندج- ایرنا- ناظر و حامی مالی تیم فوتسال بانوان «بوبوتو» دیواندره که به مرحله نهایی فینال لیگ برتر کشور راه یافته است ضمن درخواست از مسئولان استان برای حمایت از این تیم گفت: اگر مسئولان استان این تیم را حمایت نکنند تیم را واگذار می‌کنم.

به گزارش ایرنا، محمد نجیب شریفی روز یکشنبه در نشست با خبرنگاران رسانه‌های استان کردستان در سنندج اظهار داشت: این تیم دیواندره ای با تلاش بازیکنان و کادر فنی و علیرغم مشکلات زیادی که داشت موفق شد به مرحله نهایی فینال لیگ برتر کشور راه یابد اما متاسفانه هیات فوتبال استان از این تیم حمایت نمی‌کند.

ناظر تیم فوتسال بانوان دیواندره افزود: از مسئولان استان درخواست کمک و یاری دارم زیر حیف است تیمی که به لیگ‌ برتر راه یافته است به راحتی و به دلیل نبود حامی مالی از گردونه رقابت ها حذف شود.

شریفی اظهار داشت: برخی از اعضای هیات فوتبال استان کردستان از این‌که از یک شهرستان دیواندره حمایت کرده ولی از تیم‌های سنندج حمایت نکرده‌ام گله مند هستند این در حالی است که قبلا نیز به تیم زارع باطری که در سنندج فعالیت داشت کمک کرده ایم هر چند تیم زارع باتری نیز به دلیل عدم حمایت مسئولان استانی از تیم‌داری منصرف شد.

مدیرعامل کارخانه «بوبوتو» کردستان ضمن انتقاد از عدم حمایت اداره ورزش و جوانان دیواندره از این تیم گفت: سال ۱۴۰۱ با احتساب هزینه‌های اعزام تیم به مسابقات، تشویقی بازیکنان و خرید هدیه و لباس ورزشی حدود ۵۰۰ میلیون تومان برای این‌ تیم هزینه کردیم اما دیگر به تنهایی از عهده تامین هزینه های این تیم برنخواهیم امد و اگر مسئولان استانی حمایت نکنند این تیم را واگذار می‌کنم.

تیم فوتسال بانوان «بوبوتو» در مرحله رفت لیگ برتر فوتسال بانوان کشور ۵ مسابقه را با پیروزی پشت سر گذاشت و در برگشت نیز تنها یک باخت داشت و اکنون در میان چهار تیم راه یافته به فینال این مسابقات قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha