۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۰۷
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85110955
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فصل پر رونق اسکواش همدان

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۰۷
کد خبر: 85110955
فصل پر رونق اسکواش همدان

همدان- ایرنا- جشنواره بهاری استعدادیابی اسکواش به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و با هدف جذب کودکان مستعد، در پارک مردم همدان برگزار شد.

رییس هیات اسکواش همدان در این باره به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این جشنواره با مشارکت مهدکودک‌ها و با حضور ۱۵۰ نفر در کورت پارکی اسکواش واقع در پارک مردم همدان اجرا شد.

اسدالله ربانی مهر افزود: اسکواش ورزش بسیار بانشاط، باهیجان و جذاب است و با برگزاری چنین برنامه‌هایی توانستیم نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد به آمار ورزشکاران خود اضافه کنیم.

وی بیان کرد: با مساعدت شهرداری منطقه یک و در راستای توسعه ورزش اسکواش، کورت پارکی در بوستان مردم همدان ساخته شد که کمک شایانی به ترویج این رشته به خصوص در آموزش همگانی و استعدادیابی می کند.

ربانی مهر اضافه کرد: طرح استعدادیابی اسکواش در هر فصل با همکاری مدارس برگزار می‌شود و جزو برنامه‌های موفق استان همدان به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه در حوزه استعدادیابی جزو استان‌های فعال در کشور هستیم، ادامه داد: رشته اسکواش استان همدان طی ۲ سال اخیر پیشرفت‌های زیادی در سایه وحدت و همدلی همه ارکان هیات داشته است به نحوی که با برقراری تعامل با فدراسیون اسکواش، اداره کل ورزش و جوانان و بخش خصوصی و رسانه‌ها شاهد کسب موفقیت‌های قابل توجهی در این رشته ورزشی برای استان بودیم.

فصل پر رونق اسکواش همدان

وی با اشاره به برگزاری مسابقات فصلی هیات اسکواش در برنامه ریزی یکساله گفت: سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر یکی از مناسبت‌های مهم کشور است که نماد مقاومت و پایداری مردم ایران و شهر خرمشهر است و هر ساله برنامه‌های فرهنگی و ورزشی به همین مناسبت برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.

رییس هیات اسکواش استان همدان خاطرنشان کرد: مسابقات خردادماه ورزش اسکواش در استان همدان به مناسبت گرامیداشت کنگره شهدا، سوم خرداد و گرامیداشت سردار شهید محمودشهبازی برگزار می‌شود.

ربانی مهر گفت: مسابقات اسکواش به صورت فصلی در سه رده سنی در محل کورت اسکواش شهید شمسی پور برگزار می شود.

وی اظهار داشت: هدف از برگزاری مسابقات ایجاد رقابت، افزایش توان فنی و آمادگی جسمانی ورزشکاران است.

رییس هیات اسکواش استان همدان افزود: در تقویم امسال هیات علاوه بر اعزام‌ها، چهار دوره مسابقات پیش بینی شده است، سال گذشته بر اساس همین برنامه از ۲۶ ورزشکار قدردانی شد.

گفتی است ثبت نام این مسابقات از امروز ۲۴ اردیبهشت آغاز و از روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه جاری مسابقات بر اساس رده‌های سنی مختلف برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha