۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۰۴
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85111882
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فرماندار سقز: تخلفات در حوزه آرد و نان همچنان ادامه دارد

 سنندج-ایرنا- فرماندار ویژه شهرستان سقز گفت: تخلفات در حوزه آرد و نان همچنان ادامه دارد و   به تازگی نیروی انتظامی ۲۵۰ کیسه آرد خارج از شبکه در این شهرستان کشف و ضبط کرده است.

به گزارش ایرنا، جعفر توان روز دوشنبه در کارگروه آرد و نان شهرستان سقز اظهار کرد: عرضه خارج از شبکه نان و آرد، عدم نظم در زمان پخت و کم‌فروشی در نانوایی یکی از گلایه های اصلی مردم از خبازی ها است.

وی با بیان اینکه برخی از نانوایی ها در آغاز به کارشان نظم ندارند، اضافه کرد: شروع پخت نان در شهرها ساعت هفت صبح و در روستاها ساعت ۶ صبح است.

فرماندار ویژه سقز با تاکید براینکه نانوایی ها باید دارای نظم بوده و از تصمیم های کارگروه، تبعیت کنند، افزود: آرد سهمیه شهروندان برای مصرف است نه مصرف خارج از شبکه آن؛ بنابراین دستگاه های متولی نظارت بر فعالیت نانوایی ها باید در این رابطه تلاش بیشتری کنند.

توان تاکید کرد: در راستای دسترسی آسان مردم به نان سنگک، اعطای مجوز به نانوایی‌های تازه تاسیس برای فعالیت صرف در نوبت بعدازظهر ضروری است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سقز هم در این جلسه اظهار کرد: امسال ۵۱ پرونده تخلفاتی برای نانوایی های این شهرستان تشکیل شده است.

بازدید مرتب اعضای کارگروه و تیم های نظارتی از نانوایی ها، ضرورت نصب دستگاه کارت خوان، ادامه روند هوشمندسازی عرضه آرد و نان از دیگر مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.

سقز در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha