۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۱۴
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85112021
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جهاد اسلامی: مقاومت، خون خواه شهدا باقی خواهد ماند

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۱۴
کد خبر: 85112021
جهاد اسلامی: مقاومت، خون خواه شهدا باقی خواهد ماند

تهران-ایرنا- جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای تاکید کرد که جنایت های رژیم صهیونیستی ملت فلسطین را از ادامه راه خود باز نمی دارد و مقاومت، خون خواه شهدا باقی خواهد ماند.

به گزارش امروز (دوشنبه) ایرنا به نقل از فلسطین الیوم، جنبش جهاد اسلامی فلسطین شهادت "صالح محمد جبره" (۲۲ساله) در جریان یورش صبح امروز نظامیان اشغالگر صهیونیست به نابلس را تسلیت گفت.

جنبش جهاد اسلامی در این بیانیه تاکید کرده که جنایات صهیونیست ها ملت فلسطین را از ادامه راه خود که آغشته به خون شهدا است باز نمی دارد.

در این بیانیه همچنین آمده است که مقاومت فلسطین تا تحقق آزادی، سپر محافظ و خون خواه شهدا باقی خواهد ماند.

منابع خبری صبح امروز از شهادت یک جوان فلسطینی و زخمی شدن یک نفر دیگر در اثر تیراندازی نظامیان اشغالگر صهیونیست در جریان هجوم امروز (دوشنبه) به اردوگاه «عسکر» در شرق نابلس خبر داده بودند.

منابع محلی اعلام کردند که این دو فلسطینی با تیراندازی مستقیم نظامیان صهیونیست در جریان مقاومت در برابر هجوم آنان به این اردوگاه هدف قرار گرفتند.

صبح امروز، تعدادی زیادی از نظامیان صهیونیست از چند محور به شهر نابلس هجوم بردند که باعث بروز درگیری های شدید از جمله در اردوگاه عسکر و محله المساکن الشعبیه در این شهر شد.

نظامیان اشغالگر همچنین به منزل خانواده شهید "عبدالفتاح خروشه" حمله کردند و آن را برای اجرای عملیات تخریب، مورد بررسی قرار دادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha