۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۸:۰۴
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85112178
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رقابت بیش از هزار معلم کردستانی در مسابقات استانی فرهنگیان

سنندج-ایرنا- معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان گفت: هزار و ۸۲۰ فرهنگی استان در قالب ۱۴۷ تیم در مرحله استانی مسابقات ورزشی فرهنگیان با هم به رقابت می پردازند.

افشین خوشگوار روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مرحله استانی مسابقات ورزشی فرهنگیان استان کردستان از ۳۰ اردیبشهت جاری در استان آغاز می شود و تا ۱۲ خرداد ادامه دارد.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده این مسابقات در بخش آقایان از ۳۰ اردیبشهت تا هشتم خرداد و در رشته‌های فوتسال، بسکتبال، والیبال و تنیس روی میز و در بخش بانوان نیز از هشتم تا ۱۲ خرداد در رشته های بسکتبال، والیبال، بدمینتون و تنیس روی میز در مجتمع های ورزشی آموزش و پرورش سنندج برگزار می شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان در ادامه با اشاره به تجربه ارزشمند برگزاری مسابقات ورزشی فرهنگیان در سال گذشته، این مسابقات را نماد توسعه ورزش فرهنگیان دانست و اظهار کرد: مسابقات ورزشی در میان فرهنگیان سبب ارتقای سطح انگیزه شغلی آنان می شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته و پس از اجرای مسابقات ورزشی فرهنگیان دستورالعمل جامع ورزش فرهنگیان از سوی وزارت آموزش و پرورش ارسال شد، افزود: سلامت محوری، توسعه ورزش همگانی و رقابت محوری سه اصل اساسی در اجرای برنامه‌های ورزشی فرهنگیان خواهد بود.

خوشگوار با اشاره به علاقه فرهنگیان به بُعد رقابتی، مسابقات ورزشی را مظهر عمل به این محور اعلام کرد و گفت: این مسابقات در سه سطح شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می شود و در مجمموع ۳۷ درصد فرهنگیان استان در این رقابت ها شرکت کرده اند.

وی اضافه کرد: با آغاز مسابقات در سطح شهرستانی در دهه مبارک فجر، هشت هزار و ۴۰۰ نفر از فرهنگیان استان در رشته های مختلف ورزشی به رقابت پرداختند و از ۳۰ اردیبهشت هم مرحله استانی برگزار می شود.

به گفته وی مراسم افتتاحیه این مسابقات در روز ۳۰ اردیبهشت و با حضور مسئولان استان در سالن استاد پژوهش بهاران برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha