۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۴۷
کد خبرنگار: 1013
کد خبر: 85112226
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

راه و شهرسازی به کمک جامعه کارگری و صنایع اشتهارد آمد

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۴۷
کد خبر: 85112226
راه و شهرسازی به کمک جامعه کارگری و صنایع اشتهارد آمد

کرج - ایرنا- مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز اعلام کرد: برای شتاب در تامین مسکن کارگران شاغل در سه شهرک صنعتی شهرستان اشتهارد و قشرهای محروم ، اداره و راه و شهرسازی در این شهرستان فعال شد.

به گزارش ایرنا، رضا خالقی روز دوشنبه در حاشیه آیین افتتاح اداره راه و شهرسازی شهرستان اشتهارد گفت: کمبود مسکن سبب شد تا امکان حضور بسیاری از خانواده های کارگری در نزدیکی سه شهرک صنعتی مستقر در شهرستان اشتهارد فراهم نشود.

وی ادامه داد: با استقرار اداره راه و شهرسازی در شهرستان اشتهارد افزون بر توسعه شتابان شهری، اقدام سریع برای ساخت مسکن کارگری و طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان به عمل می آید.

راه و شهرسازی به کمک جامعه کارگری و صنایع اشتهارد آمد

خالقی گفت: تا پیش از استقرار اداره راه و شهرسازی شهرستان اشتهارد ، مردم این شهرستان برای انجام امور اداری مربوط به مسکن با صرف هزینه های ایاب و ذهاب و پیمودن مسیر طولانی به کرج مراجعه می کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز به مردم شهرستان اشتهارد و خانواده های کارگری این شهرستان اطمینان داد در اسرع وقت نسبت به تامین زمین و مسکن محرومان اقدام خواهد شد.

شهرستان ۳۵ هزار نفری اشتهارد در ۷۰ کیلومتری جنوب غربی کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

اکنون سه شهرک صنعتی اشتهارد یک و ۲ و کوثر با بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی صنعتی در شهرستان اشتهارد فعال هستند که بنا به گفته مسوولان اجرایی استان البرز این صنایع بیش از پنج هزار نیروی کار کم دارند.

کمبود مسکن و مشکل ایاب و ذهاب کارگران سبب شده تا بیشتر واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرستان نتوانند نیروی انسانی مورد نیاز خود را جذب کنند.

انتظار می رود با ساخت مسکن کارگری ضمن تامین سکونتگاه ، شمار زیادی از بیکاران استان البرز جذب صنایع شهرستان اشتهارد شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha