۳ تیر ۱۴۰۲، ۲۲:۵۸
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85150329
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهرک های صنعتی البرز باید برای ساخت خوابگاه کارگری اقدام کنند

کرج - ایرنا - استاندار البرز گفت: شهرک های صنعتی استان باید برای ساخت خوابگاه کارگری اقدام کنند و خانه های کارگری نیز در اطراف شهرک ها پیش بینی شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا،" مجتبی عبداللهی " شنبه شب در نشست قرارگاه مسکن استان البرز با بیان اینکه بخش عمده ای از تعهد تامین مسکن استان با نوسازی بافت فرسوده محقق می شود، افزود: بر این اساس شهرداری ها باید روند صدور پروانه با مشوق های لازم برای بافت های فرسوده را هر هفته گزارش دهند.

وی ادامه داد: انبوه سازی و تولید مسکن ارزان قیمت و با کیفیت نیز باید زیر چتر حمایت شهرداری ها قرار گیرند و آمار دقیقی از این امر ارایه شود.

انبوه سازان باید از مشوق های شهرداری ها آگاه شوند

عبداللهی گفت: انبوه سازان باید از مشوق های شهرداری ها آگاه شوند چراکه مصوبات حمایتی بسیاری برای این موضوع در قرارگاه مسکن گذرانده شده است.

وی افزود: بی شک حضور فعال و تعامل بخش خصوصی با بسته های تشویقی نهادهای مسئول راهگشای تامین مسکن ارزان و باکیفیت برای مردم است.

استاندار البرز گفت: باید از تجارب نیروهای خوش فکر به ویژه شهرداران موفق ادوار گذشته برای تصمیم سازی در حوزه تامین مسکن بهره برداری کنیم.

شهرک های صنعتی البرز باید برای ساخت خوابگاه کارگری اقدام کنند

وی افزود: بنیاد مسکن استان البرز باید برنامه محور برای مسکن روستایی اقدام کند و گزارش هفتگی از اقدام های صورت گرفته ارائه دهد.

عبداللهی گفت: مسکن جوانان و اینکه شامل چه بسته های تشویقی و حمایتی هستند باید برای این مهم باید در این قرارگاه برنامه ریزی شود.

وی افزود: رونق ساخت و ساز مسکن علاوه بر تولید مسکن و کاهش تورم، اشتغالزایی برای جوانان نیز بهمراه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha