فرصت مجدد برای اعتراض به رتبه‌بندی معلمان در کرمان فراهم شد

کرمان- ایرنا- رییس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه فرصت مجدد برای اعتراض به رتبه‌بندی معلمان از ۲۶ تا ۲۹ اردیبهشت ماه فراهم شد، گفت: این آخرین مهلت است.

به گزارش شامگاه دوشنبه ایرنا به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، احمد فیروزی افزود: با توجه به اینکه تعدادی از معلمان خواستار فرصت مجدد برای ویرایش اطلاعات و بارگذاری مدارک جدید در فرآیند رتبه‌بندی هستند هم‌اکنون این فرصت با تشکیل «کارگروه رسیدگی به اعتراضات موارد خاص اجرای رتبه‌بندی معلمان» با توجه به نامه ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ سازمان بازرسی کل کشور فراهم است.

وی اظهار کرد: در همین راستا به منظور تسهیل شرایط رسیدگی به مراجعات خاص فرهنگیان برای رتبه‌بندی در شرایط خاص مانند نداشتن دسترسی به شبکه اینترنت در مناطق عشایری و مرزی با تأیید رییس هیات ممیزه منطقه، فوت بستگان درجه یک در بازه زمانی ثبت اعتراض با ارائه گواهی فوت معتبر، بیماری حاد فرد و بستگان درجه یک وی با ارائه گواهی بستری و پذیرش بیمارستان یا واحد درمانی شرایطی در نظر گرفته شده است.

فیروزی افزود: همچنین برای شرایطی مانند مسافرت‌های از پیش تعیین شده به خارج از کشور با ارائه گذرنامه دارای مهر خروج و ورود از مرزهای قانونی، بروز اشتباه موثر در تشخیص فرایندها به دلایل موجه و اسناد قابل قبول در چارچوب قانون و آیین‌نامه اجرای رتبه‌بندی معلمان با تأیید رییس هیات ممیزه منطقه و معاذیر قانونی انتظامی یا قضایی فرصتی در نظر گرفته شده است.

رییس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش استان کرمان گفت: کارگروه مذکور ضمن بررسی مستندات و دلایل در صورت احراز شرایط عذر موجه فرد با تصویب هیات ممیزه ذیربط می‌تواند نسبت به ایجاد فرصت اعتراض و ویرایش آن صرفاً برای یک نوبت و حداکثر برای مدت زمان معین (۴۸ ساعت) از زمان صدور اجازه کارگروه موارد خاص طبق زمان‌بندی جدول فوق تصمیم‌گیری کند.

وی با اشاره به موارد اقدامی، مهلت اطلاع‌رسانی عمومی به مشمولان را روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت عنوان کرد و گفت:مکان ثبت درخواست معترضان در سامانه مربوط از ۲۶ اردیبهشت تا ۲۹ اردیبهشت و رسیدگی به درخواست‌ها و اعلام نظر توسط کارگروه از تاریخ ۳۰ اردیبهشت تا سوم خرداد تعیین شده است.
فیروزی با اشاره به اینکه اجازه ثبت اعتراض یا بارگذاری مدارک در ویرایش حداکثر تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه هفتم خرداد است، گفت: مدت زمان ویرایش اطلاعات مطابق موارد فوق است و این مهلت به هیچ وجه قابل تمدید نیست؛همچنین سامانه در ساعت ۲۴ روز یکشنبه هفتم خرداد ۱۴۰۲ بسته خواهد شد.

رییس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش استان کرمان گفت: فرآیند رسیدگی به اعتراض رتبه‌بندی صرفاً از طریق my.medu.ir قابلیت اجرا دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha