۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۴۱
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85112871
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یورش صهیونیست ها به جنین/بازداشت ۱۱ فلسطینی در مناطق مختلف کرانه باختری + فیلم

تهران- ایرنا- منابع خبری از یورش نیروهای صهیونیستی به اردوگاه جنین در کرانه باختری خبر دادند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری سما، نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی به اردوگاه «جنین» یورش بردند و یک منزل را محاصره کردند.

منابع خبری می گویند که آژیرهای خطر در این اردوگاه به صدا درآمده است.

در جریان این یورش، درگیری های مسلحانه شدیدی میان مبارزان مقاومت فلسطین و عناصر صهیونیستی رخ داده است.

منابع محلی می گویند که رژیم صهیونیستی نیروهای گسترده ای به این منطقه اعزام کرده است.

گردان های «جنین» وابسته به «سرایا القدس» اعلام کرد که خودروهای نظامی اشغالگران را با بمب های انفجاری هدف قرار داده اند.

منابع محلی همچنین اعلام کردند که در جریان این یورش ، سه فلسطینی زخمی شدند.

در همین حال، رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که نظامیان اسراییل «محمد الاسمر» را به اتهام مشارکت در چندین عملیات اخیر تیراندازی بازداشت کرده اند.

آن ها می گویند که نیروهای صهیونیستی بعد از بازداشت این فرد که تحت تعقیب بوده است خواهان خروج از جنین هستند اما تا این لحظه نتوانستند خارج شوند.

همچنین در اردوگاه «العروب» واقع در الخلیل درگیری های شدیدی میان فلسطینی ها و صهیونیست ها رخ داده است.

نیروهای صهیونیستی بامداد امروز نیز ۱۱ فلسطینی را در مناطق مختلف کرانه باختری بازداشت کردند.

نظامیان صهیونیست روز سه شنبه به اردوگاه «عقبه جبر» واقع در اریحا نیز حمله کردند.

بر اساس این گزارش، نظامیان صهیونیست در یورش به اردوگاه عقبه جبر با جوانان فلسطینی درگیر شدند و یک جوان فلسطینی را به ضرب گلوله زخمی کردند.

این گزارش می‌افزاید، نظامیان رژیم اشغالگر در اردوگاه عقبه جبر یک منزل مسکونی را محاصره و سه جوان فلسطینی را بازداشت کردند.

نظامیان صهیونیست همچنین به اردوگاه الدهیشه واقع در بیت لحم، شهرک «ترمسعیا» واقع در شمال رام الله، شهرک کفر قدوم واقع در قلقیلیه و شهرک الظاهریه واقع در جنوب الخلیل یورش بردند و با فلسطینیان درگیر شدند.

از سوی دیگر نیروهای مقاومت فلسطین یک مرکز نظامی را در منطقه جبل جرزیم واقع در نابلس هدف بسته‌های انفجاری قرار دادند که باعث آتش سوزی در اطراف این مرکز شد.

نیروهای مقاومت فلسطین همچنین به سمت نظامیان صهیونیست که به شهرک قباطیه واقع در جنوب جنین حمله کرده بودند، تیراندازی کردند.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌ها تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha