۱۵ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۲۵
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85221628
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یورش مجدد صهیونیست‌ها به اردوگاه جنین + فیلم

۱۵ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۲۵
کد خبر: 85221628
یورش مجدد صهیونیست‌ها به اردوگاه جنین + فیلم

تهران- ایرنا- منابع خبری از یورش نیروهای اشغالگر صهیونیستی به اردوگاه جنین و درگیری مسلحانه با مبارزان فلسطینی خبر دادند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری شهاب، عناصر رژیم صهیونیستی صبح امروز چهارشنبه بار دیگر به اردوگاه جنین در کرانه باختری یورش بردند.

منابع خبری اعلام کردند که تجهیزات نظامی گسترده‌ای وارد این اردوگاه شدند. نیروهای اشغالگر صهیونیستی یک منزل در اردوگاه جنین را محاصره کرده‌اند و گفته می شود که هدف از این یورش بازداشت چند فلسطینی تحت تعقیب است.

برخی منابع از درگیری های مسلحانه میان مبارزان فلسطینی در این اردوگاه و نیروهای صهیونیستی خبر دادند.

گردان های سرایا القدس اعلام کرد که با صهیونیست‌ها مقابله کرده و آن‌ها را هدف گلوله و بمب انفجاری قرار داده است.

برخی شاهدان عینی اعلام کردند که تک‌تیراندازان رژیم صهیونیستی بر روی پشت‌بام خانه‌ها مستقرشده‌اند.

منابع محلی همچنین اعلام کردند که صهیونیست‌ها در جریان این یورش محمد نغنغیه، اسیر آزاد شده فلسطینی را بازداشت کرده‌اند.

منابع خبری روز گذشته (سه‌شنبه) نیز گزارش دادند، در پی یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه نور شمس در شهر طولکرم، یک فلسطینی شهید و شماری زخمی شدند.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و به طور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن، به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha