۳۱ مرداد ۱۴۰۲، ۴:۲۸
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85206276
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۲ فلسطینی در حمله رژیم صهیونیستی به شمال کرانه باختری زخمی شدند

تهران- ایرنا- منابع خبری دوشنبه شب گزارش دادند، در پی حمله نظامیان صهیونیست به شمال کرانه باختری ۵۲ فلسطینی زخمی شدند.

به گزارش ایرنا از القدس العربی، نظامیان صهیونیست به شهرک بیتا واقع در جنوب شهر نابلس یورش بردند و با فلسطینیان درگیر شدند.

بر اساس این گزارش، نظامیان صهیونیست در یورش به شهرک بیتا یک منزل مسکونی را محاصره کردند و از ساکنان آن خواستند خود را تسلیم کنند.

در پی حمله نظامیان صهیونیست به شهرک بیتا، ده‌ها فلسطینی به مقابله با آنها پرداختند و ارتش رژیم اشغالگر نیز به سمت فلسطینیان گلوله‌های جنگی و فلزی شلیک و گاز اشک آور پرتاب کردند.

هلال احمر فلسطین اعلام کرد، در پی درگیری بین فلسطینیان و نظامیان صهیونیست، هشت فلسطینی بر اثر اصابت گلوله جنگی و ۲ فلسطینی بر اثر اصابت گلوله فلزی زخمی شدند و ۴۲ نفر نیز بر اثر استشمام گاز اشک آور آسیب دیدند.

همچنین در تظاهرات فلسطینیان در نزدیکی حصار مرزی با فلسطین اشغالی در شرق نوار غزه، ۱۸ فلسطینی زخمی شدند.

بنابر این گزارش، نظامیان صهیونیست به سمت تجمع کنندگان در حصار مرزی حمله و ۱۸ فلسطینی را زخمی کردند.

روز دوشنبه ۲ صهیونیست بر اثر تیراندازی مبارزان فلسطینی در نزدیکی چهارراه «کفاسیم» در شهر الخلیل زخمی شدند. یکی از مجروحین زن بوده که بر اثر شدت جراحات به هلاکت رسید.

این ۲ صهیونیست جراحت‌های شدیدی برداشته‌اند و یک خودروی عبوری با سرعت اقدام به تیراندازی کرده و سپس محل را ترک کرده است.

جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به عملیات ضد صهیونیستی روز دوشنبه مبارزان فلسطینی در شهر الخلیل در کرانه باختری اعلام کردند که جوانان فلسطینی قادر به برهم زدن امنیت رژیم صهیونیستی و عبور از سیستم‌ها و سامانه‌های امنیتی این رژیم به رغم آماده باش آنها هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha