۸۵ درصد معلمان بدون رتبه تا هفته آینده تعیین تکلیف می‌شوند

تهران - ایرنا- سرپرست وزارت آموزش و پرورش از انجام بخشی مهمی از فرآیند رتبه‌بندی معلمان خبر داد و گفت: ۸۵ درصد معلمان بدون رتبه تا هفته آینده تعیین تکلیف می‌شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، رضامراد صحرایی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره رتبه بندی معلمان گفت: این کار اقدام بزرگی بود که دولت انجام داد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش افزود: حدود ۷۵ هزار معلم بدون رتبه بندی مانده بودند که قرار بود تا پایان اردیبهشت رتبه بندی آنها به اتمام برسد و تا یکشنبه هفته آینده (۳۱ اردیبهشت) ۸۵ درصد آنها تعیین تکلیف خواهند شد.

وی یادآور شد: بعد از اتمام فاز اول رتبه بندی معلمان، سراغ مرحله بازنگری در آیین‌نامه مربوطه می‌رویم که امیدواریم به امسال برسد.

صحرایی خاطرنشان کرد:‌ در پایان فاز اول اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان،رصد، پایش و بازخوردگیری از اجرا آغاز می شود تا فرآیند اصلاح آیین‌نامه موجود را آغاز کنیم.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش درباره تفاهم‌نامه وزارت آموزش و پرورش و شهرداری تهران نیز گفت: به طور کلی شهرداری‌ها نسبت به آموزش و پرورش یک تکلیف قانونی دارند و ما به دنبال آن هستیم که حتما از ظرفیتی که قانون به عهده شهرداری‌ها گذاشته است، برای آموزش و پرورش استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری تهران پیش‌دستانه و دغدغه‌مند اعلام آمادگی کرده و ما در دو موضوع با شهرداری تهران توافق کردیم؛ یکی ساخت‌وساز واحد ساختمانی و منزل مسکونی برای همکاران به‌ویژه برای دانشگاه‌های تربیت معلم و دیگری موضوع تشکیل قرارگاه تعلیم‌وتربیت برای تابستان که مدارس در تابستان به پایگاه‌های ارائه خدمات در حوزه اوقات فراغت دانش‌آموزان تبدیل شوند. رابطه مدرسه، مسجد و خانواده یک اصل است که از طریق شهرداری آن را دنبال می‌کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha