۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۵۶
کد خبر: 85113777
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سرپرست مس کرمان: درلیگ برتر خواهیم ماند

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۵۶
کد خبر: 85113777
سرپرست مس کرمان: درلیگ برتر خواهیم ماند

کرمان - ایرنا - سرپرست تیم فوتبال مس کرمان گفت: قطعا در بازی با سپاهان اصفهان نتیجه ای رقم خواهد خورد که مس در لیگ برتر باقی خواهد ماند.

حجت جهرمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هواداران همواره در تمامی بازی های لیگ برتر در ورزشگاه حضور پرشوری داشته اند و بدون هیچ تنشی این تیم را حمایت کرده اند؛ غیر از بازی گذشته که تماشاگران تحت تاثیر یکسری مسائل قرار گرفتند، همیشه یار و یاور تیم فوتبال مس کرمان و کادر فنی بوده اند.

وی اظهار داشت: امیدوارم هواداران کرمانی فردا هم ۹۰ دقیقه تا سوت پایان بازی صبر و حوصله داشته باشند و با تمامی توان شور و حال و احساسات خود را به بازیکنان انتقال دهند تا بازیکنان مس کرمان بهترین عملکردشان را در زمین به نمایش بگذارند.

جهرمی در خصوص پیش بینی نتیجه بازی مقابل سپاهان اصفهان نیز گفت: نمی توانم از الان نتیجه را حدس بزنم اما قطعا در بازی با سپاهان اصفهان نتیجه ای رقم می‌خورد که این تیم در لیگ برتر امسال بماند.

سرپرست مس کرمان خواستار حمایت حداکثری هواداران در بازی با سپاهان شد

شرایط تیم مس کرمان خوب است

سرپرست تیم فوتبال مس کرمان در خصوص آخرین وضعیت محرومان و مصدومان مس کرمان برای بازی برابر سپاهان اصفهان گفت: وضعیت محرومان با توجه به شرایط کمیته انضباطی هنوز مشخص نیست اما فکر نمی‌کنم که مشکلی برای این بازی داشته باشیم.

وی ادامه داد: شرایط تیم مس کرمان خوب است و فقط باید ببینیم فردا روند بازی به چه صورت رقم می‌خورد؛ در هر صورت بازی سختی در پیش رو داریم.

جهرمی اظهارامیدواری کرد که بازیکنان با انگیزه ای که در تمرین های چند روز پیش مشاهده شده، تمامی توان خود را بگذارند و بتوانند بهترین نتیجه را از این بازی بگیرند و تیم را در لیگ برتر کشور حفظ کنند.

به گزارش ایرنا تیم‌های فوتبال مس کرمان و سپاهان اصفهان از ساعت ۱۸ روز پنجشنبه هفته جاری در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال کشور مقابل یکدیگر صف آرایی می کنند، این رقابت در حالی در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می شود که تیم مس کرمان برای بقا و سپاهان اصفهان برای قهرمانی این مسابقات می‌جنگند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha