فیلم| تدابیر جشن قهرمانی لیگ برتر در کرمان اتخاذ شده است

کرمان - ایرنا - رییس هیات فوتبال استان کرمان با اشاره به برگزاری ۲ بازی حساس لیگ برتر در این استان طی عصر امروز گفت: مقدمات برگزاری بازی مس کرمان و سپاهان اصفهان و نیز گل گهر سیرجان و نفت آبادان، همچنین جشن قهرمانی جام خلیج فارس در کرمان تدارک دیده شده است.

مهدی جهانشاهی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اینکه احتمال تعیین قهرمان لیگ برتر فوتبال کشور در بازی مس کرمان و سپاهان اصفهان وجود دارد، این بازی از حساسیت بالایی برخوردار و به همین دلیل تمامی تدارکات برای برگزاری جشن قهرمانی در کرمان انجام شده است.

وی اظهارداشت: برگزارکنندگان مسابقات لیگ برتر کشور و مقامات رسمی سازمان لیگ اکنون در کرمان حضور دارند و همه انتظار دارند این بازی در فضای مناسبی برگزار شود لذا مقدمات برگزاری این بازی در همین راستا انجام شد.

جهانشاهی با اشاره به اینکه موافقت ضمنی شورای تامین برای حضور تماشاگران در این بازی اعلام شده است یادآور شد: پنج هزار نفر می توانند بازی مس کرمان و سپاهان اصفهان را از نزدیک تماشا کنند که از این میزان چهار هزار و ۵۰۰ نفر مربوط به هواداران کرمانی و مابقی متعلق به تیم مهمان یعنی سپاهان خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به بازی تیم های فوتبال گل گهر سیرجان و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان اضافه کرد: این بازی نیز باوجود قرار گرفتن تیم آبادانی در انتهای جدول، از حساسیت بالایی برخوردار است و مشکلات این بازی با وجود تلاش تیم ها و شورای تامین این شهرستان برطرف شده و تماشاگران می توانند برای تشویق تیم مورد علاقه خود در ورزشگاه حاضر شوند.

بیشتر مشکلات زیرساختی ورزشگاه کرمان پابرجاست

رییس هیات فوتبال استان کرمان در پاسخ به پرسشی در مورد وضعیت مشکلات زیرساختی ورزشگاه شهید باهنر گفت: بیشتر مشکلات هنوز پابرجا هستند و باوجود قول مقامات مربوطه رفع نشده‌اند، به همین دلیل ظرفیت ۵۰ درصدی برای حضور تماشاگران بازی مس و سپاهان در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایرنا اتفاقات چند هفته پیش بازی تیم‌های فوتبال مس کرمان و پرسپولیس تهران باعث شد تا شورای تامین این استان با وسواس بیشتری نسبت به حضور تماشاگران در ورزشگاه‌های استان کرمان تصمیم‌گیری کند.

تیم های فوتبال مس کرمان و سپاهان اصفهان و گل گهر سیرجان و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۸ عصر امروز پنجشنبه در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال کشور به ترتیب در ورزشگاه های شهید باهنر کرمان و شهید سلیمانی سیرجان به رقابت می‌پردازند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha