فیلم| آخرین آمادگی کرمانی‌ها برای هفته پایانی لیگ برتر

کرمان - ایرنا - هفته پایانی لیگ برتر فوتبال کشور در حالی عصر امروز(پنجشنبه) برگزار می‌شود که تیم‌های مس کرمان با سپاهان، گل گهر سیرجان با نفت آبادان و مس رفسنجان با پیکان پیکار خواهند کرد و نمایندگان کرمان با انجام آخرین تمرینات پرانگیزه آماده این مسابقات شدند.

به گزارش ایرنا، دیدار ۲ تیم مس کرمان و سپاهان اصفهان یکی از حساس ترین مسابقات هفته پایانی لیگ برتر فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۲ لقب گرفته، جایی که سپاهان هنوز برای قهرمانی امید دارد و مس کرمان آمده است تا برای بقای خود بجنگد.

به همین منظور آخرین تمرین های تیم فوتبال مس کرمان با انگیزه و پرانرژی زیر نظر کادر فنی در ورزشگاه شهدای مس کرمان دنبال شد تا کرمانی ها خود را از هر حیث برای بازی عصر پنجشنبه در ورزشگاه شهید باهنر کرمان آماده کنند؛ این بازی برای نارنجی پوشان حکم مرگ و زندگی را دارد.

از سوی دیگر مصاف گل گهر سیرجان و صنعت نفت آبادان یکی دیگر از دیدارهای حساس این هفته است زیرا گل گهر آخرین امیدها و احتمالات صعود تیم پنجم لیگ برتر به مسابقات جام باشگاه های آسیا را در این بازی حست و جو می کند و صنعت نفت آبادان نیز دنبال کسب امتیاز از این بازی و حفظ سهمیه خود در لیگ برتر است.

۲ تیم آخرین تمرین های خود را زیر نظر کادر فنی برگزار کردند تا به اهداف خود در این بازی نزدیک تر شوند و از سوی دیگر چشم به بازی همزمان سایر رقبای خود نیز داشته باشند.

تیم فوتبال مس رفسنجان نیز با انجام آخرین تمرین ها در ورزشگاه خانگی خود به کرج سفر کرد تا آخرین بازی لیگ برتر امسال را مقابل پیکان انجام دهد و با کسب امتیاز لازم از این مسابقه جایگاه پنجمی خود را تثبیت کند و بالاتر از تیم هم استانی خود، گل گهر سیرجان، پرونده لیگ برتر امسال را با افتخار ببندد.

اکنون تیم های فوتبال مس رفسنجان با ۴۶ امتیاز در جایگاه پنجم، گل گهر سیرجان با ۴۵ امتیاز در رتبه ششم و مس کرمان با ۲۲ امتیاز در رده چهاردهم جدول رده بندی جام خلیج فارس قرار گرفته اند.

سه بازی مس کرمان و سپاهان اصفهان در ورزشگاه شهید باهنر، گل گهر و سپاهان اصفهان در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان و بازی مس رفسنجان و پیکان در ورزشگاه انقلاب کرج به صورت همزمان از ساعت ۱۸ عصر امروز پنجشنبه برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha