۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۰۰
کد خبر: 85113789
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کمیته امداد کرمان: ۱۸۰ فرصت شغلی در ۲ ماه برای مددجویان ایجاد کردیم

کرمان- ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) کرمان گفت: ۱۸۰ فرصت شغلی توسط این نهاد در ۲ ماه نخست امسال برای مددجویان استان ایجاد شده است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی ایان اداره کل، ناصر عسکری‌نژاد افزود: اجرای طرح‌های اشتغال موجب ارتقای عزت‌نفس مددجویان می شود و زمینه لازم را برای حضور آنان در اجتماع فراهم می‌کند.

وی تصریح کرد: برای اجرای ۱۵۰ مورد از ۱۸۰ طرح‌ اشتغالزا هشت میلیارد و ۳۴۷ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال پرداخت‌ شده است.

عسکری‌نژاد ادامه داد: همچنین طی این مدت ۳۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان از طریق مراکز کاریابی مشغول به کار شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه خودکفایی و توانمندسازی مددجویان از تاثیرات مثبت اجرای طرح‌های اشتغال است و تاکنون بسیاری از مددجویان تحت حمایت استان با اجرای این طرح‌ها خودکفا شده‌اند افزود: طرح‌های اشتغال کمیته امداد در زمینه‌های مختلف از جمله دامداری، کشاورزی و باغداری، صنایع‌دستی، بخش های صنفی، صنعتی، خدماتی، حمل‌ونقل، فرش و صنایع‌دستی بوده است.

وی از نظارت مستمر بر طرح‌های اشتغال اجراشده توسط مددجویان خبر داد و افزود: در کمیته امداد نظارت کامل از ابتدا تا انتهای طرح‌های اشتغال وجود دارد و این رویکرد این نهاد را به سمت استفاده بهینه از منابع و حفظ سرمایه سوق داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha