۲۱ تیر ۱۳۹۷، ۱۳:۳۸
کد خبر: 82968776
T T
۰ نفر
ایجاد اشتغال، اولویت اصلی جامعه است

كرمان - ایرنا - سرپرست استانداری كرمان گفت: یكی از سیاست های اصلی دولت تدبیر و امید در كشور، امر مهم ایجاد اشتغال است كه این مهم در استان نیز باید بطور جد و به عنوان اولویت اصلی دنبال شود.

به گزارش ایرنا، محمدجواد فدائی روز پنجشنبه در شورای اداری استان كرمان افزود: بسیاری از آسیب های اجتماعی و مشكلات جامعه به دلیل بیكاری جوانان است لذا باید در اسرع وقت زمینه اشتغال این قشر فراهم شود.
وی تاكید كرد: تمام دستگاه های اجرایی در حوزه اشتغال به عنوان یكی از اولویت های استان، مسئول هستند و در این رابطه برخی دستگاه ها مسئولیت مستقیم دارند.
سرپرست استانداری كرمان ضمن تاكید بر اینكه مدیران باید در نشست های مرتبط با موضوع اشتغال حضور یابند گفت: در راستای اجرای طرح كارورزی نیز خیلی عقب هستیم.
وی با اشاره به اینكه دولت طرح كارورزی را به خوبی در كشور اجرایی كرده است ،گفت: طی سال گذشته هزار و 300 نفر در راستای اجرای این طرح در استان كرمان به كار گرفته و این در حالی است كه تا پنج هزار نفر سهمیه داشته ایم.
فدائی گفت : تكریم ارباب رجوع، میز خدمت و اقدامات حوزه حجاب و عفاف از جمله مواردی است كه مدیران باید همواره آنها را رصد كرده و گزارش های بروز آن را داشته باشند تا در شورای اداری بعدی مورد طرح و پیگیری قرار گیرد.
سرپرست استانداری كرمان بر اطلاع رسانی دقیق و صحیح از سوی رسانه ها نیز تاكید كرد و ادامه داد: بعضی از مطالب مطرح شده در برخی رسانه ها با واقعیات فاصله دارد .
3029/7440