۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۳۰
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85114497
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سردار حسن زاده: راه و اخلاق امام راحل را تبیین کنیم

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۳۰
کد خبر: 85114497
سردار حسن زاده: راه و اخلاق امام راحل را تبیین کنیم

شهرری - ایرنا - فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: ما امروز وظیفه داریم اخلاق و راه امام راحل را به خوبی برای مردم تبیین کنیم.

به گزارش ایرنا، سردار حسن حسن زاده روز پنجشنبه در نشست مشترک قرارگاه کشوری شهید فهمیده که در حرم مطهر امام راحل برگزار شد، افزود: حضرت امام خمینی (ره) کسی بود که به عنوان معمار انقلاب و کسی که با نفس مسیحایی خود مردم و انقلاب را هدایت کرد و این انقلاب را با پشتیبانی مردم به نتیجه رساند.

وی بابیان اینکه بزرگرترین دستاورد امام راحل استقرار نظام انقلابی بود، خاطرنشان کرد: اگر اگر نظام انقلابی حفظ شود جمهوری اسلامی نیز حفظ خواهد شد.

این مسئول اظهار داشت: در سالیان اخیر شاهد این موضوع بوده ایم که مقام معظم رهبری نیز در مواقع زیادی ویژگی ها و خصوصیات امام (ره) را یادآوری می کنند.

سردار حسن زاده با اشاره به برخی از این ویژگی های بنیانگذار جمهوری اسلامی گفت: یکی از این موارد باور قلبی امام به نصرت الهی بود و ما این نصرت را ۴۴ سال است که داریم درک و تجربه می کنیم.

این مسئول اضافه کرد: یکی دیگر از این ویژگی ها باور قلبی امام راحل (ره) به مردم بود مردمی که فتنه های دشمن را در۴۴ سال پر برکت انقلاب اسلامی ناکام گذاشته و جهاد کبیر انجام دادند و دشمن شناسی را به خوبی داشتند.

سردار حسن زاده: راه و اخلاق امام راحل را تبیین کنیم

سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) و اعضای قرارگاه کشوری شهید فهمیده با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با آرمانهای معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

اولین نشست مشترک قرارگاه کشوری شهید فهمیده به منظور برگزاری باشکوه مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل و همچنین تشریح و تبیین برنامه های این قرارگاه در حرم مطهر امام راحل برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha