سرمربی تیم پارس جنوبی:‌ با تمام وجود مقابل فجر بازی کردیم
امید روانخواه

شیراز-ایرنا- سر مربی تیم پارس جنوبی جم با بیان اینکه مقابل فجر با تمام وجود بازی کردیم، گفت:‌ در شهر خودمان بی احترامی می کنند، نمی دانیم باید تلاش کنیم یا نه؟

به گزارش پنجشنبه خبرنگار ایرنا، امیدرضا روانخواه که اهل فیروزآباد فارس است و هفت سال سابقه بازی در تیم فجر را دارد در جمع خبرنگاران افزود: برخی مواقع پیش از بازی تیم های دیگر به ما بی مهری می کنند و برخی مواقع هم در شهر خودمان این اتفاق می افتد.

تماشاگران قابل احترام هستند

بازیکن سابق استقلال تهران ادامه داد: در هر صورت همه را می پذیریم و تماشاگران قابل احترام و احساسی هستند، آنها هم که روی سکوها ناسزا می گویند چیزی توی دلشان نیست و همین تماشاگران یک روز ما را تشویق می کردند.

در فوتبال باید از پاکی استفاده کرد

روانخواه بیان کرد:‌ در فوتبال باید از پاکی و صداقت استفاده کنیم و مقابل فجر هم با تمام وجود بازی کردیم و در ۹۰ دقیقه بازی هیچ رحم و مروتی از سوی بازیکنان تیم ما وجود نداشت.

سر مربی پارس جنوبی تاکید کرد: فجری ها هم که برنده بازی شدند بازیکنانش تلاش کردند چون می خواستند پیروز شوند و به آنها تبریک می گویم.

حرف و حدیث در فوتبال هست

وی گفت: این حرف و حدیث ها همیشه در فوتبال هست، قبل از بازی با استقلال تهران در جام حدفی این حرف ها بود اما بعد از بازی تمام شد، به نظرم آن هایی که بازی ما را دیدند متوجه شدند با تمام وجود بازی کردیم.

به گزارش ایرنا،‌ تیم فجر سپاسی شامگاه چهارشنبه در یک بازی حساس در هفته سی و سوم مسابقات فوتبال لیگ آزادگان در ورزشگاه حافظیه شیراز با نتیجه سه بر یک از سد تیم پارس جنوبی گذشت.

در پایان هفته سی و سوم تیم شمس آذر قزوین با ۷۰ امتیاز از مدت ها قبل صعودش را به لیگ برتر قطعی کرده بود، استقلال خوزستا ن با ۵۴ امتیاز در رده دوم ایستاد و با توجه به اینکه بازی آخر این تیم در اهواز برابر آرمان گهر سیرجان که سقوط نمی کند، است، تیم استقلال می تواند با برتری در این بازی خانگی با ۵۷ امتیاز به عنوان تیم دوم به لیگ برتر صعود کند.

بهرحال پرونده این مسابقات به هفته آخر کشیده شد تا از بین تیم های استقلال خوزستان، فجر سپاسی و حتی سایپا یکی به لیگ برتر صعود کند.

سایپا در صورتی که تیم های استقلال و فجر در هفته آخر ببازند و این تیم، استقلال ملاثی اهواز را شکست دهد آن وقت این تیم سایپاست که به لیگ برتر صعود می کند.

در انتهای جدول هم سقوط تیم چوکا تالش به دسته دوم قطعی شده و از بین تیم های شهرداری همدان و خلیج فارس ماهشهر هم یکی دیگر به دسته دوم می رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha