استاندار فارس: توسعه متوازن استان را در دستور کار داریم

شیراز- ایرنا- استاندار فارس گفت: می‌کوشیم که با بهره گیری از ظرفیت‌های مستعد و ارزشمند استان، توسعه و پیشرفت متوازن در فارس رقم بخورد.

به گزارش ایرنا، محمد هادی ایمانیه، در جریان سفر به جهرم، در حاشیه افتتاح و بهره برداری از چند طرح درمانی این شهرستان در جمع خبرنگاران، با اشاره به افتتاح مرکز درمانی بستری شبانه روزی شهدای کردیان قطب آباد افزود: شرط حضور متخصصین در این مرکز اعتماد مردم است و رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم نیز تلاش کند تا این مرکز به سرعت وارد چرخه خدمت رسانی به مردم شود.

وی، با اشاره به پرداخت هزینه تامین هفت دستگاه دیالیز به همت یکی از خیرین شهرستان جهرم ادامه داد: در این بخش از جدیدترین و به روزترین دستگاه دیالیز استفاده شده تا کیفیت این خدمت در حد شایسته ارائه شود.


استاندار فارس، با اشاره به بهره برداری از بیمارستان سیدالشهدا شهرستان جهرم در بهمن ماه سال ۱۴۰۰ گفت: این بیمارستان سیر تکاملی پرشتابی را پیموده که تلاش همه دست اندرکاران جای تقدیر دارد.

در جریان این سفر و با حضور استاندار فارس، طرح توسعه آزمایشگاه بیمارستان پیمانیه، مرکز دیالیز بیمارستان سیدالشهدا (ع) و حسینیه و مسجد این مجتمع درمانی به بهره‌برداری رسید.

جهرم در ۱۸۸ کیلومتری جنوب شرقی شیراز است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha