۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۳۰
کد خبر: 85115468
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

رفع دغدغه‌های ۳۰ جوان و دانشجوی استان فارسی در دیدار با استاندار

شیراز-ایرنا- استاندار فارس در ادامه دیدارهای مردمی صبح امروز(جمعه) در پنجمین میز خدمت ویژه جوانان و دانشجویان در دانشگاه علمی و کاربردی استان حضور یافت و برای رفع دغدغه‌ها و تحقق خواسته‌های ۳۰ نفر از آنان دستور لازم را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، استاندار فارس پیش از این ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۲، ۲۸ بهمن ماه، ۳۰ دی ماه و آذرماه سال گذشته با برگزار میزخدمت ویژه جوانان و دانشجویان، پای درد دل آنان نشست و برای رفع دغدغه هایشان دستورات راهگشا صادر کرد.

دکتر محمدهادی ایمانیه از ابتدای انتصاب به عنوان استاندار فارس به صورت هفتگی دیدارهایی با اقشار مختلف مردم داشته و پاسخگوترین مدیر استان است.

رفع دغدغه‌های ۳۰ جوان و دانشجوی استان فارسی در دیدار با استاندار

ارتباط بی واسطه با مردم در دستور کار مدیران باشد

استاندار فارس روز جمعه در حاشیه برگزاری میز خدمت ویژه جوانان و دانشجویان در دانشگاه علمی و کاربردی استان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی ارتباط بی واسطه و مستقیم با مردم را به عنوان یک امر ضروری در دستور کار خود قرار دهند.

ایمانیه بیان کرد: برگزاری میزهای خدمت در راستای فرمایش امیرالمومنین (ع) خطاب به مالک اشتر برگزار می شود و این وظیفه همه حاکمان اسلامی در هر رده‌ و جایگاهی است که با مردم ارتباط مستقیم داشته باشند.

وی ادامه داد: قطعا مسئولان جلسات اداری متعددی دارند اما ضرورت دارد که در هر ماه زمانی را نیز به برگزاری چنین دیدار ها و تماس های مستقیم و بی واسطه با مردم اختصاص دهند.

نماینده عالی دولت در استان فارس گفت: در استان برخی از میزهای خدمت در استانداری از طریق سامانه سامد، برخی در مساجد تمام نقاط شهر شیراز و تعدادی نیز در میز پیشخدمت واقع در استانداری فارس برگزار می شود.

ایمانیه افزود: برخی میزهای خدمت از جمله میز خدمت امروز هم ویژه جوانان و دانشجویان است که عمدتاً در مراکز دانشگاهی برگزار می شود.

وی بیان کرد: اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری مسئول برگزاری میزهای خدمت و پیگیری مواردی که در این دیدارها و ملاقات ها در خصوص آنها دستوراتی صادر می شود هست و اگر در مراجعان در پیگیری کار خود با مانع برخورد کردند باید با مراجعه به اداره بازرسی مشکل خود را پیگیری کنند.

استاندار فارس گفت: کسانی هم که تقاضای ملاقات دارند نیز باید از طریق اداره بازرسی استانداری اقدام کنند.

رفع دغدغه‌های ۳۰ جوان و دانشجوی استان فارسی در دیدار با استاندار


در این دیدار مسایل، مشکلات و خواسته‌های ٣٠ نفر از جوانان و دانشجویان استان بررسی و دستوراتی از سوی استاندار فارس صادر شد.

عمده مسایل و مشکلات مطرح شده نیز مربوط به اشتغال پس از پایان تحصیلات دانشگاهی، مسایل مرتبط با تسهیل روند ازدواج از جمله اشتغال، خانه و همچنین انتقال دانشجویی بود.

در این دیدار علاوه بر استاندار، تعدادی از مدیران دانشگاه های و دستگاه های اقتصادی استان فارس نیز حضور داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha