۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۵۴
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85115510
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بروجرد: فتح خرمشهر حاصل شجاعت رزمندگان اسلام بود

بروجرد - ایرنا - امام جمعه بروجرد گفت: فتح خرمشهر حاصل شجاعت و رشادت‌های رزمندگان اسلام بود و دنیا را مبهوت کرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بروجرد در مصلای این شهرستان اظهار کرد: فرماندار و مسوولان دستگاه‌های اجرایی باید بر اجرای این قانون نظارت دقیق داشته باشد و هر مدیری که نخواهد قانون را در مجموعه خود اجرا کند یا بی توجه باشد را باید از مدیریت عزل کرد.
وی بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی است و همه باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند.
امام جمعه بروجرد با اشاره به پرهیز از اسراف و توجه به مصرف درست و بهینه اضافه کرد: باید از امکانات موجود بهترین استفاده را داشت ولی متاسفانه بر اثر مصرف زیاد برخی به جایی رسیده‌اند که درآمد آنها بر اثر زباله گردی آنقدر است که تمایلی به کار دیگری نداشته باشند.
وی افزود: زباله گردی پدیده خوبی نیست اما به نوعی نتیجه مصرف زیاد و اسراف است.
حجت الاسلام حسینی با تاکید بر اهمیت دادن به شرکت در نماز جمعه افزود: مدیران برای شرکت در نماز جمعه وظیفه بیشتری دارند در حالی‌که حضور انها کمرنگ است.
وی با تشکر از رییس جمهور بخاطر پیگیری مسئله حقابه ایران و هشدار به افغانستان و احداث راه آهن آستارا - رشت که در رونق کشور موثر است، گفت: انتظار می‌رود رییس جمهور و مسوولان ارشد نظام نسبت به بازار مسکن، خودرو، دلار و طلا نظارت بیشتری داشته باشند و قوه قضاییه نیز با متخلفان این حوزه‌ها برخورد قاطع و قانونی انجام دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha