۱۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۰۴
کد خبرنگار: 996
کد خبر: 85129542
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بروجرد: امام خمینی (ره) فقیهی ژرف نگر بود

۱۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۰۴
کد خبر: 85129542
امام جمعه بروجرد: امام خمینی (ره) فقیهی ژرف نگر بود

بروجرد - ایرنا - امام جمعه بروجرد گفت: امام خمینی (ره) فقیهی ژرف نگر و عالم و مجتهد بزرگی بود که تاریخ با بزرگی از او یاد می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه بروجرد افزود: امام خمینی (ره) در علم و عمل و عرفان پیشتاز و فیلسوف و عارفی به معنای کلمه بود.
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام(ره) راحل افزود: امام(ره) نه استاد و نه دانشجوی علوم سیاسی بود اما ایشان سیاستمداری چیره دست بود که کسی نمی‌توانستد مقابل وی موضع گیری کند.
وی تاکید کرد: امام خمینی ره تحلیل گری قوی و در مقام عمل اول خود عمل می کرد بعد به مردم تاکید می کرد و با توکل بخدا حکومت ۲ هزار و ۵۰۰ ساله با ابرقدرت‌های شرق و غرب را کنار زد.
امام جمعه بروجرد همچنین افزود: مقام معطم رهبری نیز راه و روش، اخلاص، توکل بخدا و تفکر امام (ره) را در ۳۰ سال اخیر بکار برده و کشتی انقلاب را در این دریای پرتلاطم و تجاوز و ظلم به پییش می برند.
وی اظهار کرد: اکنون ایران قدرتی در منطقه است و آمریکا جرات نگاه به ایران و پرتاب موشک به ایران را ندارد و اینها همه به خاطر درایت مقام معظم رهبری است.

امام جمعه بروجرد افزود: خدمات دولت قابل تقدیر است و خدمات آن در راستای سیاست خارجه و تعامل با کشورهای مختلف قابل تقدیر بوده و دولت در مورد مساله افغانستان بسیار خوب عمل کرد.
حجت الاسلام حسینی افزود: آمریکا تلاش کرد ایران را با افغانستان درگیر جنگ کند که رهبر و مسئولان نظام زیرکانه و هوشمندانه عمل کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha