۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۱:۴۷
کد خبرنگار: 1240
کد خبر: 85115776
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آغاز دوازدهمین همایش بزرگ فرهنگی، مذهبی و ورزشی «جاده ولایت» از شلمچه + فیلم

آبادان - ایرنا- دوازدهمین همایش بزرگ فرهنگی، مذهبی و ورزشی «جاده ولایت» در آستانه دهه کرامت و سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) روز جمعه از شلمچه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسوول کاروان پیاده‌روی از مشهد شهدای شلمچه تا مشهد گفت: گروه پیاده‌روی به مناسبت ورود امام رضا (ع) از مرز شلمچه حرکت خود را آغاز می‌کنند.

محمد حیدری افزود: ۱۴ نفر به نیابت از مردم ایران از مشهد به شلمچه آمدند و از امروز حرکت خود را از محل ورود امام رضا (ع) به ایران به سمت مشهد آغاز می‌کنند.

وی اظهارداشت: کاروان پس با عبور از استان‌های خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، یزد، خراسان جنوبی در ۹خرداد ماه وارد مشهد مقدس خواهند شد.

آغاز دوازدهمین همایش بزرگ فرهنگی، مذهبی و ورزشی «جاده ولایت» از شلمچه + فیلم

معاون توسعه ورزش و جوانان استان خوزستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: امروز نیز جوانان ایران آماده جانفشانی در راه کشور هستند.

ابراهیم نصیری از شلمچه به عنوان را دروازه تشیع به ایران اسلامی و منقطه ایثار و پایداری هشت سال دفاع مقدس درخشان یاد کرد و افزود: شهدا در هشت سال دفاع مقدس خون خود را برای اعتلای نام ایران نثار کردند و امروز همه وظیفه داریم راه آنان را ادامه دهیم.

در پایان این مراسم که جمعی از ورزشکاران شهرستان‌های آبادان و خرمشهر حضور داشتند پرچم بارگاه مقدس امام رضا (ع) به وررزشکاران خرمشهر اهدا و برفراز مزار شهدای گمنام شلمچه ابرافراشته شد.

دهه کرامت، دهه اول ماه ذی‌العقده است و آغازش با ولادت حضرت معصومه (س) و پایانش با ولادت حضرت ابوالحسن علی بن موسی‌الرضا (ع) است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha