۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۲۵
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85115921
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شرکت بیش از ۲۸ هزار دانش‌آموز پایه دوازدهم لرستانی در امتحانات نهایی

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: امسال ۲۸ هزار و ۳۵۰ دانش‌آموز پایه دوازدهم در امتحانات نهایی خردادماه شرکت می‌کنند.

به گزارش ایرنا، رضا عزتی روز شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: در راستای برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه دوازدهم ۱۷۹ حوزه برای برگزاری امتحانات و ۹ حوزه تصحیح در لرستان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۲ هزار فرهنگی وظیفه برگزاری آزمون نهایی را بر عهده دارند، اظهار کرد: امتحانات نهایی از ۳۱ اردیبهشت ماه تا ۲۵ خرداد برگزار خواهد شد.

عزتی ادامه داد: امتحانات به صورت الکترونیکی و توسط تصحیح کنندگان استان‌های دیگر تصحیح خواهد شد و حوزه‌های امتحانی به دوربین مدار بسته مجهز هستند و فرآیند آزمون ضبط می‌شود.

وی با بیان اینکه شروع آزمون ۷:۳۰ دقیقه است، عنوان کرد: چون فرآیند احراز هویت الکترونیکی است دانش آموزان لازم است قبل از ساعت هفت در محل حوزه حضور داشته باشند.

وی اضافه کرد: دانش‌آموزان پاسخگویی به سوالات را در پاسخ برگ‌ها انجام دهند، چراکه پاسخ برگ‌ها شخصی سازی شده است.

عزتی گفت: در صورت مغایرت اطلاعات پاسخ برگ آن را به رییس حوزه و ناظران اطلاع دهند.

وی تاکید کرد: پشت پاسخ برگ چیزی ننویسید چون پاسخ برگ ها اسکن می‌شود در صورت نیاز به برگه اضافی به مراقب مراجعه کنند و با خودکار مشکی پر رنگ و خوانا جواب سوالات را بنویسند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: در آزمون سراسری سوابق تحصیلی سهم ۴۰ درصدی دارد که ۲۶ درصد مربوط به دروس عمومی و ۱۴ درصد ویژه دروس اختصاصی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha