۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۱۳
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85146155
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۳۰ پایگاه برای پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان در لرستان پیش‌بینی شد

خرم‌آباد - ایرنا - رییس اداره فرهنگی آموزش و پرورش لرستان گفت: ۴۳۰ پایگاه برای پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان در لرستان پیش‌بینی شد که با استقبال دانش آموزان به ۵۰۰ پایگاه قابل افزایش است.

حامد پارسانژاد روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: براساس هدف گذاری وزارت آموزش وپرورش برای لرستان ۲۹۰ پایگاه اوقات فراغت پیش بینی شده بود که این اداره کل تاکنون ۴۳۰ پایگاه آماده و تجهیز کرده است.

وی با بیان اینکه ثبت نام دوره های تابستانی اوقات فراغت تا پایان خرداد ماه در حال انجام است اظهار کرد: افتتاحیه این دوره ها از فعالیت پایگاهها ششم تیرماه در کانون فرهنگی تربیتی امام علی (ع) در شهرستان دورود انجام خواهد شد.

رییس اداره فرهنگی آموزش و پرورش لرستان ادامه داد: پایگاه های اوقات فراغت استان تا ۲۰ شهریور ماه سال جاری در سطح استان به منظور غنی سازی اوقات فراغت در تمامی نواحی و مناطق و شهرستان های استان فعال خواهند بود.

پارسانژاد عنوان کرد: پیش بینی می شود ۳۰ هزار دانش آموز در دوره های تابستانی شرکت کنند که در این راستا در یک هزار و ۵۰۰ رشته جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان ثبت نام می شود.

به گفته وی پایگاه های اوقات فراغت دانش آموزان استان در کانون های فرهنگی تربیتی، دارالقرآن ها، مراکز مشاوره، سالن های ورزشی و مدارس استان با همکاری دستگاه های مربوطه در سطح استان برگزار می شود.

پارسانژاد با اشاره به پیشینه فعالیت پایگاه های تابستانی در سال گذشته افزود: سال گذشته بیش از ۱۲۰هزار دانش آموز در ۲۹۰ پایگاه تابستانی فعالیت داشتند که انتظار می رود امسال با توجه به افزایش پایگاه ها و رشته ها این مشارکت افزایش یابد.

۳۲۰ هزار دانش آموز در این استان تحصیل می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha