۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۲۸
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85116246
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رئیس هیات ورزش‌های ناشنوایان وکم‌شنوایان کردستان انتخاب شد

سنندج- ایرنا- مجمع انتخابات هیات ورزش‌های ناشنوایان و کم شنوایان کردستان برگزار و تیمور جعفری به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد.

به گزارش ایرنا، مجمع انتخابات هیات ورزش‌های ناشنوایان و کم شنوایان کردستان روز شنبه با حضور اعضای مجمع برگزار و تیمور جعفری با کسب همه ۱۴ رای ماخوذه، سکان هدایت این هیات را برعهده گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در این نشست از عدم حضور یکی از مسئولان فدراسیون ورزش های ناشنوایان و کم شنوایان در انتخابات امروز استان به شدت انتقاد کرد و گفت: اینکه بعد از ۲ دوره برگزاری مجمع انتخابات این هیات در استان، کسی از فدراسیون حضور پیدا نکرده، جای تاسف دارد و از طریق ارسال نامه به وزیر ورزش و جوانان، این موضوع را پیگیری می کنم.

حامد جولایی یادآور شد: مسئولان فدارسیون ورزش های ناشنوایان و کم شنوایان باید در این مجمع حضور داشته و از نزدیک با مشکلات و کم و کاستی های هیات در کردستان آشنا شوند.

وی تاکید کرد: خدمت به ورزشکاران ناشنوا و کم شنوا قداست خاصی دارد و هر کس به این قشر کمک کند، اجر اخروی بالایی خواهد داشت؛ چرا که نسبت به دیگر ورزشکاران، مشکلاتی دارند.

رئیس هیات ورزش‌های ناشنوایان وکم‌شنوایان کردستان انتخاب شد

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان ضمن تقدیر از خدمات هیات ورزش های ناشنوایان و کم شنوایان استان به ورزشکاران این حوزه، اضافه کرد: ما هم در حد توان به این هیات کمک کرده و امسال نیز کمک مالی خواهیم کرد.

جولایی ادامه داد: هشت درصد اعتبارات وزارت ورزش و جوانان به فدارسیون ها برای کمک به هیات های استانی است اما فدراسیون ورزش های ناشنوایان و کم شنوایان در این رابطه به هیات کردستان کمک خاصی نکرده است.

وی در ادامه اظهار کرد: حذف نسیبه شهبازی تکواندوکار ناشنوای کردستانی از حضور در بازی های آسیایی جای بسی تاسف و ظلم در حق این ورزشکار توانمند است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha