۳۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۳۹
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85177312
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

لیگ رده‌های سنی اسکواش در نیمه دوم امسال راه‌اندازی می‌شود

سنندج- ایرنا-نایب رئیس فدراسیون اسکواش گفت: نیمه دوم امسال لیگ رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان رشته اسکواش در کشور راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش ایرنا، بابک فقیر روز شنبه در مجمع انتخابات هیات اسکواش کردستان در سنندج اظهار کرد: فرصت خوبی است با حمایت بخش خصوصی تیم هایی از کردستان در این لیگ حضور پیدا کنند یا در غیراینصورت، ورزشکاران توانمند استان از طریق تیم‌های دیگر استان‌ها در لیگ شرکت کنند.

وی افزود: برگزاری مسابقات جایزه بزرگ بزرگسالان و ۲ مسابقه دیگر در تبریز و یزد، از جمله برنامه‌های فدراسیون در نیمه دوم سال جاری است.

نایب رئیس فدراسیون اسکواش، کردستان را سرشار از استعدادهای فراوان در رشته‌های مختلف ورزشی به ویزه اسکواش دانست و ادامه داد: مهمترین نیاز هیات استان، سالن تخصصی اسکواش است که باید حتما تامین شود، در غیر اینصورت این ورزش در کردستان پیشرفت نخواهد کرد.

فقیر با بیان اینکه اولویت تخصیص بودجه و اعتبار وزارت ورزش و جوانان، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است، ادامه داد: هیات‌های استان‌ها نباید منتطر اعتبار دولتی بوده بلکه باید به فکر جذب حامی مالی باشند.

وی ضمن ابراز آمادگی برای حمایت از هیات‌های اسکواش استان‌ها، اضافه کرد: هیات‌های شهرستانی در کردستان باید فعال شود و رییس هیات در این زمینه کار سختی دارد.

نایب رئیس فدراسیون اسکواش خواستار ارتباط بهتر داوران و مربیان با فدارسیون در زمینه افزایش دانش خود و شرکت در دوره های آموزشی شد.

در این مجمع، "آناهیتا گل محمدی" با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس هیات اسکواش کردستان انتخاب شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha