فروش اینترنتی بلیت اتوبوس از مشهد به سبزوار و نیشابور با مشکل مواجه شده است

مشهد-ایرنا- رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: فروش اینترنتی بلیت اتوبوس از مشهد به سبزوار و نیشابور با مشکل مواجه شده ولی اتوبوس بین شهری به مقاصد این شهرها از پایانه مسافربری امام رضا(ع) مشهد موجود است.

کریم نوایی نظامی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به دلیل نبود مسافر از سبزوار و نیشابور به مشهد و همچنین بروز برخی ناهماهنگی در فعالیت شرکتهای حمل و نقل سبزواری، فروش بلیت اتوبوس از مشهد به سبزوار و نیشابور طبق روال قبل به صورت اینترنتی انجام نمی شود و مسافران می توانند برای عزیمت به سبزوار یا نیشابور به پایانه مسافربری مشهد مراجعه کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر روزانه به طور متوسط ۱۷ دستگاه اتوبوس در مسیر مشهد- سبزوار و هشت دستگاه اتوبوس در مسیر مشهد- نیشابور تردد دارند که مبدا حرکت آنها پایانه مشهد است.

رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: در حال حاضر برنامه فروش بلیت اینترنتی اتوبوس از مشهد به گناباد و کاشمر برقرار است.

نوایی نظامی در پاسخ به پرسشی درباره تردد دربستی اتوبوسها در مسیر مشهد-سبزوار اظهار کرد: این که اتوبوسی مسافر خود را خارج از پایانه مسافربری سوار کند تخلف است مگر این که صورت وضعیت تردد دربستی را از پایانه مسافربری اخذ کرده باشد.

برخی مسافران در تماس با ایرنا اعلام کردند فروش اینترنتی بلیت اتوبوس در مسیرهای مشهد-سبزوار و مشهد-نیشابور طی روزهای اخیر و به ویژه جمعه متوقف و مسافران سرگردان شده اند.

یکی از این مسافران به ایرنا گفت:برخی رانندگان با مسافران و بویژه دانشجویان قرار گذاشته و پس از مسافرگیری در خارج از پایانه به مقاصد خود می روند حال آن که برای فروش اینترنتی عنوان می شود اتوبوس نیست.

رجب زاده افزود: وقتی برای سفر به سبزوار به پایانه مسافربری مشهد مراجعه کردیم بلیت این مسیر حدود ۲۰ هزار تومان گران تر از نرخ مصوب عرضه می شد.

براساس اعلام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی بر اساس آمار صدور کارت هوشمند رانندگان، هزار و ۵۴۷ دستگاه اتوبوس، ۲ هزار و ۷۲۷ دستگاه مینی بوس و هزار و ۵۰۶ دستگاه خودرو سواری کرایه با هشت هزار و ۴۱ راننده در استان فعالیت می کنند.

با این حال براساس اعلام اداره مسافر این اداره کل از مجموع اتوبوسهای ذکر شده کمتر از هزار دستگاه به صورت فعال در جاده های استان به حمل و نقل مسافر مشغولند و بقیه در کارخانه ها و سرویس های مجموعه های مختلف خدمات دهی می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha