تازه‌های نشر نمایشگاه سی و چهارم متنوع‌اند + اینفوگرافیک

تهران- ایرنا- جدیدترین و آخرین آمایش ایرنا از ۱۰ ناشر فعال در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، گویای این نکته است که ناشران از تنوع تازه‌های نشر این رویداد رضایت داشتند.

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات ایرنا، تحقق درستی و کیفیت هر نمایشگاهی در هر دو بعد ملی و بین‌المللی، به مولفه‌های آمایش، پیمایش و نظرسنجی‌های مرتبط با آن رویداد، وابسته است.

همزمان با برگزاری سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) بر آن شد تا با رصد مهمترین مولفه‌ها و مطالبات متکی بر خواست، نظر و نیاز مخاطبان، در قالب نظرسنجی با ناشران حاضر در بخش‌های مختلف این رویداد بتواند سهمی مفید در ارائه کیفیت و قدرت برگزاری این دوره نمایشگاه در راستای رسالت رسانه‌ای خود ایفا کند.

بر این اساس مولفه‌های ۱۰گانه‌ای از جمله قیمت‌گذاری کتاب‌ها، میزان تخفیف، حضور مردم، چیدمان و دکور غرفه‌ها، خدمات جانبی، عملکرد برگزارکنندگان، موضوع نشست‌ها و تنوع کتاب‌های تازه منتشر شده، محل برگزاری نمایشگاه و میزان فروش را با ناشران حاضر در بخش ناشران عمومی، کودک و نوجوان، دانشگاهی، خارجی و بین‌الملل به تبادل نظر گذاشت.

در این نظرسنجی عدد ۱ نشان‌دهنده ضعیف‌ترین و عدد ۱۰ نشان‌دهنده عالی‌ترین رویکرد ناشران در مواجهه با مولفه‌های عنوان شده است.

تازه‌های نشر نمایشگاه سی و چهارم متنوع‌اند + اینفوگرافیک

در بررسی آخرین آمایش ایرنا از سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رضایت ناشران از تازه های نشر و تنوع آنان استخراج شد.

میزان تخفیف و خدمات جانبی نمایشگاه نیز در این آمایش در جایگاه دوم و سوم مولفه های رضایت بخش ناشران در این رویداد بود.

محل برگزاری نمایشگاه که همچنان از همان آمایش های اولیه مورد قبول و موافقت ناشران بوده است.

تنها مولفه ای که در تمامی این رویداد ۱۱ روزه همچنان مورد ابهام و شبهه ناشران بود موضوع نشست های تخصصی نمایشگاه بود که یا عدم اطلاع آنها را می رساند و یا عدم رضایت از موضوع این نشست های تخصصی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha