فرمانده سپاه یزد: حضرت فاطمه معصومه (س) الگوی واقعی دختران است

یزد- ایرنا- فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: الگوی واقعی دختران و بانوان در جامعه اسلامی در رسیدن به عزت و سعادت ، حضرت فاطمه معصومه (س) است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار حسین زارع کمالی شنبه شب در جشن بزرگ دختران تمدن ساز در حسینیه امیرچقماق افزود: راه عزت و سعات دختران در گرو شناخت دقیق و حرکت در مسیر ائمه هدی (ع) و ارزش‌های دینی و انقلابی است.

وی با تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع) به اهمیت مطالعه زندگی و خصوصیات اخلاقی و رفتاری امامان معصوم (ع) توسط مردم و جوانان اشاره کرد.

فرمانده سپاه الغدیر به نقش دختران و بانوان در جامعه اسلامی در زمینه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی در چهار دهه گذشته اشاره و تداوم آن را بر حسب نیاز جامعه اسلامی خواستار شد.

زارع کمالی به توطئه فرهنگی و جنگ ترکیبی، شناختی و ادراکی دشمنان علیه نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: بانوان و دختران با همه وجود برای خنثی کردن اهداف دشمنان، ماموریت دینی و انقلابی خود را در جامعه اسلامی انجام دهند.

وی به اهمیت عفاف و حجاب و حفظ ارزش‌های الهی در جامعه اشاره کرد و گفت: باید دختران مسلمان برای حفظ عفاف و حجاب بیش از گذشته نقش الگویی خود را حفظ کنند و موجب ناامیدی دشمنان شوند.

فرمانده سپاه یزد: حضرت فاطمه معصومه (س) الگوی واقعی دختران است

در این مراسم که به مناسب سالروز میلاد کریمه اهل بیت(ع) با عنوان جشن بزرگ دختران تمدن ساز با حضور جمع زیادی از دختران و بانوان و مسئولان به همت سپاه الغدیر برگزار شد چندین برنامه فرهنگی و هنری شامل سرود و مسابقه برگزار شد.

همچنین نماهنگ روز دختر به مناسبت میلاد باسعادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه (ع) به خوانندگی و شاعر این نماهنگ، سیدصادق آتشی از شعرا و هنرمندان یزد رونمایی شد.

مشابه این جشن بزرگ علاوه بر مرکز استان در اکثر مناطق و شهرستان‌ها با حضور پرشور بانوان و دختران و همراهی مردم و مسئولان در فضایی معنوی و شاد برگزار شد.

دهه کرامت از امروز همزمان با میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز و تا میلاد حضرت امام رضا (ع) با اجرای بیش از ۵۰۰ برنامه متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی و بصیرتی در استان ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha