عملکرد هیات رییسه مجلس خالی از اشکال نبوده است

تهران- ایرنا- نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با اینکه عملکرد هیات رییسه مجلس خالی از اشکال نبوده اما از برآیند عملکرد آنها راضی هستم.

غلامحسین کرمی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا درباره آخرین انتخابات هیات رییسه مجلس یازدهم که دوم خرداد برگزار می شود، اظهار داشت: چهارمین و آخرین اجلاسیه هیات رییسه مجلس در حالی برگزار می شود که تعداد زیادی از نمایندگان نامزد حضور در هیات رییسه بوده و به دنبال جذب رای همکاران خود هستند.

نماینده مردم بوشهر در مجلس افزود: از عملکرد اجلاسیه سوم هیات رییسه راضی هستم و با اینکه کار آنها خالی از اشکال نبوده است اما در شرایط فعلی عملکرد قابل قبولی داشتند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با پیش بینی اینکه در این دوره نیز ریاست قالیباف بر مجلس یازدهم ادامه می یابد، گفت: از نمایندگان انتظار می رود در این انتخابات منسجم عمل کرده و رویکرد اکثریت مجلس را دنبال کنند.

به گزارش ایرنا، اجلاسیه سوم مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۶ خرداد امسال به اتمام می‌رسد و نمایندگان مجلس موظف هستند به‌مدت یک سال اعضای جدید هیات رییسه را انتخاب کنند و اعضای جدید هیات رئیسه مجلس بعد از قرائت سوگندنامه در تاریخ ۷ خرداد به‌صورت رسمی کار خود را آغاز خواهند کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha