۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۵۰
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 85117759
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه شهرکرد: اجرای عدالت مهمترین وظیفه دستگاه قضا است

شهرکرد -ایرنا- نماینده ولی فقیه درچهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: اجرای عدالت و تامین امنیت در تمامی عرصه‌ها از اصلی‌ترین ظایف دستگاه قضایی و قضات در جامعه است.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام روز یکشنبه در آیین معارفه رییس کل جدید دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال وبختیاری افزود:عدالت مهمترین ویژگی قاضی در دستگاه قضاست.

وی اشاره به اینکه زندگی دنیایی زودگذراست، افزود: دنیا متاعی بیش نیست و آنچه می‌ماند آخرت است و کسانی که از اعتدال عبور کردند و مسیر درست انتخاب نکردند، عاقبت خوبی نخواهند داشت.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به روایات ائمه اطهار(ع) افزود: خداوند ۹ دسته از افراد را مسرف می‌داند، کارگزارانی که حق مردم را ندهند، اغنیا که بخیل باشند، عالم که علیم نباشد، روسا که از مردم بُبرند، روسا باید با مردم پیوند بخورند، مدیری که از مردم ببرد و قاضی که عادل نباشد، پزشکی که شئون طبابت را رعایت نکنند و بدزبانی و خشونت در صاحبان قدرت از مصادیق افراد مسرف است.

وحدت و همدلی بین دستگاه‌های اجرایی و قضایی در چهارمحال وبختیاری وجوددارد

بازرس کل چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین با اشاره به وحدت و هم‌افزایی بین دستگاه‌های اجرایی و قضایی گفت:هم‌اکنون هم‌افزایی و وحدت و همدلی بین اعضای شورای قضایی، مدیریت و دستگاه اجرایی برای انجام ماموریت‌های محوله و عملیاتی کردن منویات مقام معظم رهبری و اقدامات دولت و خدمات‌رسانی به مردم وجود دارد.

علی احمدی با اشاره به اینکه دوشنبه هر هفته مدیران دستگاه‌های اجرایی به عنوان خدمتگزاران با مردم ملاقات مردمی داشتند، گفت: در یک اقدام ابتکاری در سطح کشور از چند هفته گذشته نیز میز خدمت در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برپا می‌شود و مدیران و مسوولان اجرایی و قضایی و انتظامی با مردم دیدار چهره به چهره دارند که این امر زمینه شور و نشاط را بین مردم افزایش داده است.

به گزارش ایرنا، در این آیین از زحمات احمدرضا بهرامی رییس کل سابق دادگستری استان چهارمحال و بختیاری تجلیل و محمد رزم به عنوان رییس کل جدید دادگستری معرفی شد و همچنین از زحمات عبدالرضا علی‌محمدی تقدیر و سیدنصرالدین صالحی به عنوان دادستان جدید استان چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha