۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۱۵
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85119666
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مهلت یک ماهه دادستان دزفول به شرکت خمیر مایه برای رفع مشکلات زیست محیطی

دزفول- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول با تاکید بر اهمیت حفظ محیط زیست و منابع طبیعی، گفت: شرکت صنعتی خمیر مایه این شهرستان یک ماه مهلت دارد تا نسبت به انجام امور پیشگیرانه در راستای رفع مشکلات زیست محیطی، اقدامات لازم را انجام دهد.

به گزارش ایرنا به نقل از دادگستری خوزستان، مهدی آماده روز سه شنبه بیان کرد: با توجه به گزارش‌های دریافتی درخصوص رهاسازی پسآب و فاضلاب شرکت صنعتی خمیرمایه و ایجاد تخریب محیط زیست و آلودگی آب‌های زیرزمینی و آب‌های روان پایین دست شرکت، موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: نشستی در این خصوص با حضور مسئولان شهرستان در دادسرای عمومی و انقلاب دزفول برگزار و پس از بررسی موضوع، از محل مذکور به صورت میدانی بازدید شد.
آماده بیان کرد: پس از بازدید از محل و مشاهده مشکلات و نواقص از نزدیک، دستور مقتضی برای رفع این نواقص صادر شد و طی مهلت یک‌ ماهه‌ای از این شرکت خواسته شد نسبت به عایق‌سازی محوطه دبی پس‌آب اقدام کند.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول گفت: باتوجه به موضوع گزارش محیط زیست شهرستان دزفول، درخصوص تخلفات و جرائم پیشین شرکت علیه بهداشت عمومی و محیط زیست نیز پرونده‌ در یکی از شعب دادیاری علیه شرکت مذکور تشکیل شد که در حال رسیدگی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha