۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۴۹
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85119814
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ساخت مسکن امدادگران برای اولین بار در کشور در زنجان آغاز می‌شود

زنجان - ایرنا - معاون حقوقی و امور استان‌های جمعیت هلال احمر کشور گفت: ساخت مسکن برای کارکنان و امدادگران هلال احمر، نخستین‌بار در کشور با تامین زمین در زنجان آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی درویش پور روز سه شنبه در دیدار با سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان، افزود: اجرای پروژه مسکن در این استان با تامین زمین از سوی هلال احمر زنجان با همکاری شرکت سرمایه گذاری هلال احمر آغاز می شود.

معاون حقوقی و امور استان های جمعیت هلال احمر اظهار کرد: در تعدادی از استانها که پایه کار و توان مدیریت اجرای پروژه ساخت مسکن توسط کارکنان، امدادگران و نجاتگران را داشته باشند، این پروژه عملیاتی خواهد شد.

درویش پور با بیان اینکه شاهد رشد و توسعه در مجموعه هلال احمر زنجان هستیم، تاکید کرد: طی هفته های آینده از زمین تعیین شده برای ساخت مسکن بازدید و اجرای پروژه را آغاز خواهیم کرد.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی جمعیت هلال احمر نیز در این جلسه، گفت: با توجه به کمبود نیروی انسانی هلال احمر زنجان با توجه به راهکارهایی که برای رفع این مشکل وجود دارد، از ظرفیت سایر نجاتگران و امدادگران استان استفاده خواهیم کرد.

امیر جبلی اظهار داشت: با ارائه راهکار و جذب این نیروها مشکل نیروی انسانی در هلال احمر استان زنجان مرتفع خواهد شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان نیز در این جلسه، گفت: آمادگی کامل را برای تحویل زمین به منظور اجرای پروژه مسکن کارکنان، امدادگران و نجاتگران هلال احمر استان داریم.

حکمت الله هاشمی تاکید کرد: با توجه به اینکه زیرساخت های لازم در این زمینه وجود دارد در تلاش هستیم تا ساخت این واحدهای مسکونی سریعتر آغاز شود و بتوانیم برای مسکن دار شدن نیروهای جمعیت کمک کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha