روحیه ولایت‌مداری، رمز پیروزی در سوم خرداد بود

یزد- ایرنا- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد با بیان اینکه روحیه ولایت‌مداری، رمز پیروزی در فتح خرمشهر بود، گفت: الگوگیری از درس‌های فتح خرمشهر حلال مشکلات بر جنگ ترکیبی دشمن است و باید روحیه ایثار و مقاومت زنده بماند.

سرهنگ منصور زارع روز چهارشنبه به مناسبت سوم خرداد سالگرد فتح خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رزمندگان پرتوان اسلام با همدلی و روحیه ولایتمداری بر دشمن بعثی پیروز شدند.

وی ادامه داد: در دوران حال که دشمنان با جنگ ترکیبی بر نظام و انقلاب اسلامی هجمه وارد کرده‌اند برای شکست توطئه‌های آنها بیش از هر زمانی به وحدت آحاد مردم و مسئولان نیاز مبرم است.

این مسئول اظهار کرد: در فتح خرمشهر و در عملیات غرورآفرین بیت المقدس تمامی نیروهای مسلح با اطاعت از ولایت فقیه بر دشمنان پیروز شدند و امروزه هم برای غلبه بر مشکلات به وحدت نیاز داریم.

زارع بیان کرد: هرکجا وحدت و روحیه ولایتمداری بوده دشمنان دچار شکست شدند و باید درس‌های فتح خرمشهر به عنوان یک الگوی بارز سرمشق مردم و مسئولان قرار گیرد.

روحیه ولایت‌مداری، رمز پیروزی در سوم خرداد بود

وی گفت: دشمنان همواره با جنگ روانی و رسانه‌ای به دنبال ایجاد شک و شبهه و یاس‌ آفرینی در کشور هستند و باید با بصیرت و روحیه مقاومت اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی تداوم یابد.

این مسئول اظهار کرد: رزمندگان اسلام از استان یزد در عملیات فتح خرمشهر حضوری فعال و موثر داشتند و شهدایی تقدیم انقلاب اسلامی شدند و باید فرهنگ ایثار روز به روز و این مناسبت‌ها زنده بماند.

آزادسازی خرمشهر یکی از مهم‌ترین اهداف عملیات بیت المقدس در جنگ هشت ساله ایران و عراق بود که پس از ۵۷۸ روز اشغال در روز سوم خرداد سال ۱۳۶۱صورت گرفت.

استان یزد چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha